مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

تقویت‌ کننده گل و گیاه

Monday، ۲۷ Farvardin ۱۴۰۳

تقویت‌ کننده گل و گیاه از گیاهان دارای برگ زرد، پوسیده و دارای ظاهری ناسالم شما گیاهانی همیشه سرسبز، شاداب، سالم و با طراوت می‌سازد. امروزه اکثر کشاورزان و باغبان‌های آماتور گمان می‌کنند هرچه گیاه آن‌ها نور بیشتری دریافت نماید و آبیاری به آن بیشتر باشد؛ سالم‌تر می‌مانند. غافل از اینکه هر گیاه برای رشد و سلامت و شادابی به نیازهای غذایی خاص خود احتیاج دارد. بر همین اساس در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را با نکاتی در زمینه کمک به رشد و نمو بهتر گیاهان با کمک انتخاب و آشنایی با بهترین تقویت‌ کننده گل و گیاه آشنا سازیم. اگر قصد طراوت گل‌های پژمرده خود را دارید با ما همراه بمانید.

تقویت‌ کننده گل و گیاه

چه عواملی منجر به تقویت نمودن انواع گل و گیاهان می‌گردند؟

گیاهان برای رشد تقریبا به 16 عنصر و ماده غذایی مختلف نیاز دارند که برخی از آن‌ها از راه هوا، دل خاک و سایر موارد توسط گیاهان به میزان مورد نیاز جذب می‌گردند. علاوه بر این گیاهان برای رشد به عوامل دیگری همچون موارد زیر هم نیاز دارند. با ما در مقاله تقویت‌ کننده گل و گیاه همراه باشید.

  • آبیاری به میزان معین متناسب با نیاز گیاهان

آب یک ماده برای زندگی تمامی موجودات زنده به ویژه گیاهان محسوب می‌گردد که عدم استفاده از آب به میزان کافی منجر به پلاسیده شدن و پژمرده شدن گیاهان می‌گردد. بنابراین؛ حتی شما عزیزان در ازای خرید و استفاده از بهترین تقویت‌ کننده گل و گیاه از گلباران سبز گیلان بدون رعایت و تامین میزان آب مورد نیاز گیاه نتیجه دلخواه خود را نخواهید گرفت. در واقع یکی از عوامل انهدام گیاهان آپارتمانی عدم شناخت گیاهان از نظر نیاز آبی آنها می باشد که با یکدیگر هستند.

آبیاری به میزان معین متناسب با نیاز گیاهان
  • نور کافی

یکی دیگر از عناصر و مواردی که اکثر گل‌ها و گیاهان به آن احتیاج دارند؛ نور است که به جذب بیشتر و بهتر انواع عناصر مورد نیاز گیاهان کمک می‌کنند‌. برخی گیاهان برای رشد به میزان نور بسیار زیاد و برخی نیز به نور کم احتیاج دارند و بعضی گیاهان به نور متوسط تابش نور خورشید بایستی به بعضی گیاهان به صورت مستقیم و برخی دیگر نیز به صورت غیر مستقیم باشد. حتی برخی گیاهان که احتیاج به نور کم و غیر مستقیم دارند در فصول سرد می‌توانند نور مورد نیاز خود را از طریق نورهای مصنوعی دریافت نمایند. پیش از استفاده از هرگونه تقویت‌ کننده گل و گیاه ابتدا بایستی گیاه متناسب با نیاز خود به قدر کافی نور خورشید را دریافت نماید.

  • دما و رطوبت

دو عامل مهم دیگر دما و رطوبت هستند که برای رشد هر گیاه بایستی در درجه دما معینی قرار گیرد که عدم قرارگیری در آن دما به رشد صحیح آن آسیب وارد می‌سازد و حتی با کمک استفاده از قوی‌ترین انواع تقویت‌ کننده گل و گیاه نتیجه مورد نظر حاصل نمی‌گردد. رطوبت نیز از جمله مسائل مهمی است که برخی گیاهان به رطوبت کم و برخی نیز عاشق فضاهای مرطوب هستند. اکثر گیاهان آپارتمانی به نور غیر مستقیم فیلتر شده نیاز دارند با دمای 23 تا 25 درجه سانتی گراد در روز و در شب 16 تا 18 درجه سانتی گراد.

نحوه تمیز کردن گیاهان و رسیدگی به آن‌ها

برخی گیاهان برای رشد احتیاج به رسیدگی بیشتری دارند و دائما بایستی به آن‌ها سر زده شود. در مقابل برخی گیاهان به مراقبت کمتری دارند. توجه داشته باشید که در کنار استفاده از تقویت‌ کننده گل و گیاه مناسب بسته به نوع گل و گیاه خود بایستی هر چند مدت یکبار گلدان گیاه را عوض نموده، خاک را تعویض نمایید، سنگریزه برای تامین رطوبت در زیر گلدان بریزید. هم‌چنین بایستی برگ‌های گیاهان را با کمک یک دستمال نم‌دار و اسپری آب کاملا تمیز نمایید. آیا با یک تکه ابر همراه با آب 20 درجه غبار روی برگها را پاک نمائید تا روزنه های آن بتوانند رطوبت لازم را جذب نمایند.برای خرید انواع تقویت‌کننده گل و گیاه کافیست همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه نمایید.

نحوه تمیز کردن گیاهان و رسیدگی به آن‌ها

معرفی سایت گلباران سبز گیلان

خرید محصولات کشاورزی ارگانیک و بهداشتی و قیمت مناسب بدون جستجوی زیاد در بازار و دوری از ترافیک برای پیدا کردن آن‌ها آرزوی هر کشاورز و باغبانی است. به کمک سایت گلباران سبز گیلان شما عزیزان می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی در این سایت یافته و نسبت به سفارش آن‌ها اقدام نمایید. اگر به دنبال کیفیت بالا، قیمت عالی، تنوع زیاد، اصالت هستید کافیست همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید.

تقویت‌کننده گل و گیاه به چند دسته تقسیم می‌شود؟

طبقه‌بندی‌های مختلفی برای انواع محصولات تقویت گل و گیاه وجود دارد که در حالت عادی آن‌ها را به دو دسته طبیعی و شیمیایی تقسیم می‌کنند.

معرفی انواع محصولات طبیعی برای تقویت گل و گیاهان

از انواع تقویت‌ کننده‌های طبیعی موجود در منزل که به آسانی می‌توان از آن‌ها به منظور تقویت‌ کننده گل و گیاه کمک گرفت می‌توان به تفاله چای و قهوه، پوست موز و پوست تخم مرغ اشاره نمود. برای استفاده از محصولات نامبرده کافیست تمامی آن‌ها را به صورت مجزا در ظرفی در معرض هوای آزاد قرار دهید و پس از خشک کردن در پای گیاه ریخته و از آن‌ها کمک بگیرید. محصولات فوق سبب سرسبزی ، شادابی، براقیت بیشتر برگ‌ها خواهند شد. البته تفاله چای و تفاله قهوه را میتوانید مستقیما در سطح بستر خاک گلدان ریخته و با خاک مخلوط نمائید. پوست تخم مرغ را میتوانید پودر نموده به خاک بدهید و یا در آب جوشانده آب را به بستر گلدان بدهید.

معرفی انواع محصولات طبیعی برای تقویت گل و گیاهان

معرفی انواع محصولات شیمیایی برای تقویت گل و گیاهان

در کنار محصولات طبیعی نامبرده برای تقویت‌ کننده گل و گیاه محصولات شیمیایی زیادی تحت نام کودها نیز برای این کار وجود دارند. کودها خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند؛ برای مثال برخی از آن‌ها کاملا بی‌خطر هستند و از فضولات حیوان‌های مختلف تولید شده‌اند که می‌توان به کود گاوی ، کود گوسفندی ، کود مرغی و غیره اشاره نمود. از طریق سایت گلباران سبز گیلان شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید محصولات فوق به صورت تازه و یا پوسیده اقدام فرمایید.

به دلیل طبیعی بودن این محصولات نسبت به سایر کودها اثر کمتری دارند ولی کاملا بی‌خطر هستند و آسیبی به گل و گیاهان شما وارد نمی‌کنند. در مقابل کودهای دیگری همچون کودهای شیمیایی وجود دارند که متناسب با تعداد عناصر به کار رفته در آن‌ها تامین کننده برخی نیازهای گیاهان هستند. کود حیوانی را حتما با کود گوگرد معدنی ترکیب نمائید تا بیماریهای قارچی آنها کنترل شود.

معرفی انواع محصولات شیمیایی برای تقویت گل و گیاهان

برای مثال در کود کامل یا همان کود NKp تمامی عناصر اصلی و ماکرو مورد نیاز گیاهان وجود دارند. در کنار این کود کودهای دیگری همچون کود آهن تنها تامین کننده نیاز گیاهان به عنصر آهن و یا کود فسفر تنها تامین کننده نیاز گیاهان به فسفر است. به کمک سایت گلباران سبز گیلان می‌توان نسبت به خرید بهترین تقویت‌ کننده گل و گیاه اقدام نمود.

چرا سایت گلباران سبز گیلان را انتخاب کنیم؟

کیفیت و ارگانیک بودن محصولات، خرید بسته به حجم مورد نیاز، تنوع بالای محصولات کشاورزی، سلامت محصولات، داشتن استانداردهای لازم و ضروری، قیمت عالی، سفارش محصولات به صورت اینترنتی را بایستی از جمله این دلایل دانست. همچنین امنیت بالای سایت، درگاه پرداخت امن مجموعه، ثبت سفارش سریع، ارسال فوری در محل شما را بایستی از دیگر مزایای خرید محصولات کشاورزی از گلباران سبز گیلان دانست.

برای سفارش انواع محصولات مورد نیاز خود از قبیل تقویت‌ کننده گل و گیاه کافیست همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه و با یک جستجو هر چیز که در جستن آن هستید را پیدا کرده و سفارش دهید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید خاک و کود ، کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.