مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

تجهیزات روف گاردن

Wednesday، ۲۱ Tir ۱۴۰۲

اگر به فکر زیباسازی بام و یا دیوار ساختمان خود هستید! اگر به گل و گیاه علاقه‌مندید و دوست دارید در آپارتمان‌ها نیز گل و گیاه بکارید! اگر اطلاعاتی راجع به روف گاردن در اختیار ندارید! با ما در ادامه این محتوا از گلبارن سبز گیلان همراه باشید تا شما را با روف گاردن، تجهیزات روف گاردن و اجرای آن توسط تیم توانمند گلباران سبز آشنا کنیم. پس، برای خرید مناسب‌ترین تجهیزات روف گاردن با قیمت منصفانه، در ادامه این محتوا ما را همراهی نمایید.

آشنایی با طراحی روف گاردن و تجهیزات آن

تجهیزات روف گاردن، به تمام وسایل و موادی گفته می‌شود که می‌توان با کمک آن‌ها مقاومت گیاهان را در برابر محیط بی‌روح پشت بام و شرایط مختلف از جمله یخ‌زدگی، طوفان یا کم آبی بالا بُرد. در مقاله‌ی قبلی درباره‌ی روف گاردن یا بام سبز توضیح دادیم و می‌دانیم به هرگونه فضای سبز یا باغی که روی پشت بام ساختمان‌ها به منظور زیبایی و بهبود معماری و موارد دیگر شکل بگیرد، روف گاردن گفته می‌شود.

روف گاردن‌ها مزایای زیادی دارند که مهم‌ترین آن، بهبود عملکرد زیست محیطی می‌باشد. اینکه چطور می‌توان یک روف گاردن مناسب چهار فصل ساخت و از چه تجهیزاتی برای طراحی آن استفاده کرد، جواب آن در ادامه این مقاله نوشته شده است. شما می‌توانید برای اجرای روف گاردن جذاب و شیک و یا خرید تجهیزات روف گاردن از تیم گلباران سبز گیلان کمک بگیرید.

طراحی یک روف گاردن مناسب و خاص

اگر تراس یا حیاط کوچکی در پشت بام ساختمان خود دارید و تاکنون اقدامی برای زیبایی آن نکرده‌اید، وقت آن رسیده تا از این فرصت شگفت‌انگیز برای طراحی یک روف گاردن منحصر‌به‌فرد و خاص استفاده کنید. داشتن باغی سرسبز و پر از گیاهان مملو از اکسیژن باعث نشاط و شادی تمام اعضای خانواده شما می‌شود. نوع طراحی آن ممکن است بسته به تجهیزات روف گاردن که شما در نظر دارید، متفاوت باشد. اما؛ ما در این مقاله قصد داریم شما را با ایده‌های جذابی آشنا نماییم.

قبل از هرچیز لازم است، مجوزهای ضروری برای طراحی روف گاردن را دریافت نمایید تا بعدها مشکلی برایتان پیش نیاید. سپس در مورد وضعیت سقف روف گاردن خود با یک مهندس معمار صحبت کنید تا از سطح تحمل آن مطلع شوید. چرا که بعدها ممکن است به هنگام آبیاری گیاهان خاک آن‌ها سنگین‌تر شده و تمام زحماتتان به دلیل بی‌دقتی، بی‌ارزش شود. بعد از انجام این امور می‌توانید تجهیزات روف گاردن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کرده و این کار را به کارشناسان ما بسپارید.

تجهیزات و لوازم مورد نیاز

  • انتخاب گیاهان مقاوم

اولین موردی که باید به آن توجه کنیم، دقت در خرید گیاهانی مقاوم برای طراحی روف گاردن است. شما می توانید مطابق سلیقه خود از انواع گیاهان زینتی، گیاهان مخصوص آپارتمان، گل‌های فصلی و انواع بوته‌ها، درختان کوچک و کاکتوس‌ها برای طراحی روف گاردن خود استفاده نمایید.

  • خاک سبک و گلدان‌های مناسب آن‌ها

به دلیل دردسرهای حمل؛ به هیچ عنوان از خاک باغچه برای گلدان‌های گیاهان خود استفاده نکنید! پیشنهاد ما خاک گلدان سبک است. چرا که محصولات تقویتی را نیز راحت‌تر به خود جذب می‌نمایند. گلدان‌های کشاورزی و باغبانی نیز برای رشدِ بهتر گیاهان مناسب‌ترین هستند و شما می‌توانید طبق اندازه و سایز گیاهان خود از بین آن‌ها انتخاب کنید تا فضای راحت‌تری برای نفس کشیدن به آن‌ها بدهید. جهت خرید تجهیزات روف گاردن نظیر؛ خاک سبک و همچنین مناسب‌ترین گلدان‌ها می‌توانید به سایت فروشگاهی گلباران سبز گیلان مراجعه نمایید.

  • نور و روشنایی

مقرون‌به‌صرفه‌ترین کار برای تجهیزات مربوط به روشنایی، خرید ریسه‌های رنگی است. شما می‌توانید با خرید این ریسه‌ها ستون آلاچیق و نرده‌های پشت بام خود را زیباتر کنید. به علاوه، این ریسه‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند که شما می‌توانید طبق سلیقه خود از بین آن‌ها انتخاب و سپس خریداری نمایید.

  • مجسمه‌ها و سنگ‌های رنگی

قطعا مجسمه و سنگ‌های رنگی، فضای شیک‌تری را برای روف گاردن شما به وجود می‌آورند. چرا که می‌توان از مجسمه‌ها برای زیباسازی اطراف آلاچیق و از سنگ‌های رنگی هم برای جلوه‌گری بهتر گلدان‌ها استفاده کرد. اگر برای بام خانه خود به دنبال طراحی خاص و شیک می‌گردید، کارشناسان ما در گلباران سبز گیلان می‌توانند ایده‌های جالبی در اختیار شما قرار دهند. همچنین می‌توانید تجهیزات روف گاردن را از این فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.

  • مبلمان و تخت‌های بلند مخصوص روف گاردن

بعد از مشورت با تمام اعضای خانواده می‌توانید برای تکمیل کردن فضای روف گاردن خود از نیمکت‌های بلند، تخت‌های چوبی یا مبلمان‌های مخصوص فضای باز برای استراحت کردن یا دورهمی‌ها استفاده کنید. یا از صندلی ها یا نیکت های سیمانی که در مقابل باران و برف مقاومت دارند بهره گیری نمائید.

مقرون به صرفه‌ترین سایت خرید گیاهان و تجهیزات روف گاردن!

قیمت و هزینه گیاهان و تجهیزات روف گاردن متنوع است. در کنار خرید گیاهان موارد مختلفی مانند نوع و کیفیت خاک، اندازه گلدان و تجهیزات دیگر در تعیین هزینه و قیمت نهایی ساخت و طراحی روف گاردن تاثیر گذارند.

با این حال برای خرید گیاهان و لوازم روف گاردن، سایت گلباران سبز یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی توزیع‌کننده و تولید‌کننده نهاده‌های کشاورزی است که دغدغه‌های کشاورزان، باغ‌داران و علاقه‌مندان به گیاهان را در زمینه‌های مختلف به ویژه هزینه‌های خرید عمده‌ی گیاهان و تجهیزات روف گاردن را از بین برده است.

علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه گیاهان، شرکت گلباران سبز به عنوان اولین تولید‌کننده کود ورمی کمپوست ، بهترین کود گیاهان مخصوص روف گاردن، برای مشتریان مناسب‌ترین قیمت ها را ارائه می‌کند تا آن‌ها بتوانند بعد از ورود به سایت گلباران سبز تجهیزات روف گاردن را به راحتی خریداری نمایند.

سایت گلباران سبز چه خدماتی را در رابطه با لوازم روف گاردن ارائه می کند؟

سایت گلباران سبز در رابطه با خرید لوازم و تجهیزات روف گاردن، خدمات مختلفی را ارائه می کند تا شما بتوانید با یک برنامه طراحی جذاب و جدید اوقات بیشتر و لذت بخش‌تری را در روف گاردن خود بگذرانید.

خدمات فروش خرده، عمده، فله، قالبی و تناژ محصولات و تجهیزات روف گاردن موجود در این سایت در راستای هدف خرید بهتر مشتریان سراسر کشورمان به وجود آمده است تا مشتریان بتوانند با توجه به بودجه، جزئیات طراحی و شرایط آب و هوایی محل احداث روف گاردن خود هرچیزی را که نیاز دارند، انتخاب و خریداری نمایند. به علاوه مقاله‌های آموزشی، اطلاعیه و کاتالوگ‌های بسیاری نیز برای راهنمایی بیشتر مشتریان در این سایت قرار گرفته است که می توانید از آن‌ها برای بهبود روف گاردن خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید طراحی و اجرای روف گاردن خود را به کارشناسان گلباران سبز سپرده و از نتیجه کار لذت ببرید.

جمع بندی

طراحی روف گاردن در محل زندگی یا کار می‌تواند تغییری مثبت برایتان ایجاد کند. چرا که شما را از خفقان فضای تنگ شرکت یا آلودگی ترافیک شهر محافظت می‌کند. با روف گاردن طراحی شده توسط خود، بی هیچ هزینه‌ای به تماشای آسمان، مدیتیشن یا نوشیدن یک آبمیوه‌ی خوشمزه بنشنید. در صورتی که در مراحل طراحی یا خرید تجهیزات روف گاردن خود با مشکلی رو‌به‌رو شدید می توانید با مشاوران سایت گلباران سبز گیلان به صورت رایگان مشورت کرده و با هم‌فکری آن‌ها برنامه‌ریزی باکیفیت‌تر و بهتری را اجرا نمایید. فراموش نکنید، قدم اول مهم‌ترین مشکلات را حذف می‌کند، پس آن را جدی بگیرید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص طراحی روف گاردن و یا جهت خرید خاک و کود ، کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهند تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورند.