مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

کمپوست چای

Monday، ۲۲ Amordaad ۱۴۰۳

یکی از جایگزین‌های مناسب برای کودها و انواع سموم شیمیایی خطرناک با خواص بسیار زیاد و فراوان، دارای انواع مواد غذایی مورد نیاز تمامی گروه‌های مختلف گیاهان آپارتمانی، خانگی، زینتی و غیر زینتی را بایستی کمپوست چای دانست. اگر اطلاعات چندان زیادی در خصوص چیستی این محصول، خواص، مکانی برای خرید آن ندارید و اصلا نمی‌دانید این محصول به چه کاری می‌آید؛ اصلا نگران نباشید! در این مقاله به صورت کامل شما عزیزان را با کمپوست چای، کاربردها، خواص و سایر مشخصات آن آشنا نموده‌ایم. اگر قصد خرید چای کمپوست را دارید؛ بهتر است پیش از انجام این کار محتوای زیر را تا پایان و با دقت زیاد مطالعه نمایید.

معرفی کمپوست چای 

عصاره یا همان شیره کود کمپوست چای با کلی خواص متنوع و سرشار از انواع مواد غذایی مختلف را چای کمپوست  یا compost tea می‌نامند. از لحاظ علمی این محصول از طریق تخمیر شدن کمپوست‌ها پس از فعالیت ارگانیسم‌ها به دست آمده و سبب رشد برخی میکروارگانیسم‌های فعال و استخراج آن‌ها می‌گردد. از آنجایی که رنگ این محصول و هم‌چنین روند فرآوری آن اندکی با فرآیند چای یکسان است و از روش‌های مختلف و مشابه چای برای تهیه آن کمک گرفته می‌شود، به این محصول علاوه بر کمپوست چای؛ تی کمپوست می‌گویند.

معرفی کمپوست چای 

آیا داخل کمپوست چای پاتوژن انسانی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال ویژه شما عزیزان بایستی بگوییم که تی کمپوست فاقد پاتوژن انسانی است؛ اما داخل آن پاتوژن حیوانی وجود دارد؛ به ویژه اگر در زمان مصرف به خوبی رسیده شده باشد. البته لازم است بدانید که عصاره و شیرابه موجود در کمپوست چای فاقد کلیه عوامل پاتوژن هستند.

آشنایی با هدف‌های تولید این محصول ویژه 

اهداف مختلفی در تولید کمپوست چای وجود دارند که در زیر به شرح کامل آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • محصولی جهت کمک به افزایش مقاومت گیاهان در برابر انواع عوامل و شرایط بیماری‌زا

  • آفت‌کش طبیعی و ارگانیک، کاملا بی‌خطر و مطمئن و جایگزینی برای سایر محصولات شیمی مختلف در باغ‌ و باغچه‌ها

  • کمک به افزایش رشد انواع مختلف گیاهان 

  • راحتی تولید کمپوست چای؛ به عبارت دیگر در تولید چای کمپوست، به دانش فنی چندان زیاد و تجهیزات فراوان و پیشرفته‌ای نیاز نیست و می‌توان با کمک کم‌ترین و ابتدایی‌ترین تجهیزات روند تولید این محصول را انجام داد.

  • از آنجایی که این محصول فراهم کننده انواع مواد مغذی مورد نیاز گیاهان است؛ امروزه افراد زیادی به دنبال مکا‌ن‌هایی جهت تولید این محصول جهت خرید آن هستند که سایت گلباران سبز را بایستی یک مرجع معتبر در این زمینه دانست و کمپوست چای حاوی میکرو اورگانیسهای هوازی می باشد که مواد از برگ و ریشه گیاه را مصرف و بدین ترتیب مواد غذایی برای فعالیت باکتروقارچهای بیماری از دسترس آنها خارج می کند. این کمپوست دارای مقدار قابل توجهی از عنصر مورد نیاز گیاهان و نیتروژن را بهمراه دارد.

آشنایی با هدف‌های تولید این محصول ویژه 

برای خرید کلیه ادوات باغبانی، انواع کود و سموم دفع آفات گیاهان، انواع بذر، انواع گل‌های زینتی و غیر‌زینتی، کمپوست چای، بذر صیفی‌جات برای کاشت در باغچه و گلدان‌های بیرون منزل به گلباران سبز مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است کمپوست چای غنی از دیگر عناصر مغذی مورد نیاز گیاهان در بستر کشت را فراهم میکند و دارای مقداری عناصر فسفر و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و روی نیز می باشد و کمک به افزایش رطوبت بستر خاک و جلوگیری از پوسیدگی ریشه نیز میگردد.

چرا چای کمپوست این همه سودمند است؟

در پاسخ به این سوال ویژه شما عزیزان لازم است بگوئیم که در فرآیند تولید کمپوست چای همه مواد مغذی به صورت یکجا در یک مکان جمع می‌گردند. از آنجایی که این محصول ویژه سرشار از نیتروژن است؛ با خرید آن از گلباران سبز شاهد کمک به رشد شاخه‌های و برگ‌های گیاهان خود خواهید بود.

چرا چای کمپوست این همه سودمند است؟

آیا میزان نیتروژن در انواع کمپوست چای با یکدیگر برابر است؟

گرچه در قسمت بالا اشاره نمودیم که چای کمپوست‌ها سرشار از نیتروژن هستند؛ اما بایستی بگوییم که متناسب با نوع، مقادیر نیتروژن موجود در آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال؛ کمپوست کاه برنج حاوی مقادیر کمی نیتروژن است و کمپوست چای گیاهان دارویی از نیتروژن بالاتری نسبت به دیگر انواع برخوردار است. از طریق گلباران سبز می‌توان همین حالا به صورت اینترنتی خرید چای کمپوست را با بالاترین کیفیت و بهترین استانداردها در این زمینه تهیه نمود.

قیمت خرید چای کمپوست چقدر برآورد شده است؟

گلباران سبز از جایگاه بالایی در زمینه تولید کمپوست چای برخوردار است. البته قیمت خرید این محصول در این مکان و سایر مجموعه‌ها به عوامل زیادی نظیر نحوه تولید، وزن محصول و سایر موارد بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت چای کمپوست می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت گلباران سبز نسبت به این مورد به صورت دقیق اطلاعات به روزی را کسب نمایید.

استفاده از کود یا چای کمپوست؟ کدام یک انتخاب بهتری است؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم که کودهای مصنوعی بسیار خطرناک هستند و به سلامت محصولات شما ضرر می‌زنند؛ اما کمپوست چای یک محصول کاملا طبیعی و عاری از مواد شیمیایی مضر است که به دلیل داشتن مزایایی که برای آن در این مطلب ویژه برشمردیم؛ یک انتخاب و جایگزین عالی برای سایر کودها محسوب می‌گردد. به کمک سایت گلباران سبز نسبت به تهیه و خرید این محصول ویژه اقدام نمایید. زیرا کمپوست چای یکی از منابع مهم برای بهبود کیفیت خاک و افزایش توسعه ریشه و بهره وری محصولات می باشد.

استفاده از کود یا چای کمپوست؟ کدام یک انتخاب بهتری است؟

هدف اصلی از تولید چنین محصولی چیست؟

حتما بارها این سوال ذهن شما را به خود درگیر نموده است که چه هدفی در پشت تولید کمپوست چای وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال شما می‌توانیم بگوئیم که این محصول منجر به افزایش و تکثیر باکتری‌ها، قارچ‌ها، پروتوزواها و نماتدهای مفید موجود در ورمی کمپوست یا کمپوست‌ چای می‌گردد. به عبارت دیگر از آنجایی که این محصول دارای ساختاری آب گونه است؛ استخراج کمپوست کرمی از آن بسیار ساده و آسان می‌باشد و به همین دلیل تولید آن در گلباران سبز و سایر مکان‌ها روزبه روز در حال افزایش است.

ویژگی‌های این محصول در سایت گلباران سبز

برای تولید کمپوست چای در سایت گلباران سبز، کلیه عناصر غذایی مختلف نظیر منگنز، پتاسیم، نیتروژن، منیزیم، پتاسیم، کربوهیدرات‌ها را می‌توان یافت که جمیع آن‌ها به تقویت گیاهان شما کمک بسیار شایانی می‌کنند. از طرفی، استفاده از این محصول ویژه گلباران سبز، باعث کمک به رنگ‌برداری گیاهان خانگی همچون حسن یوسف، تقویت اندام‌های گیاه و کنترل آفات می‌گردد. جهت خرید چای کمپوست کافیست همین حالا به سایت گلباران سبز مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که بگوییم شما می‌توانید متناسب با نیاز خود عملیات خرید کمپوست چای از سایت گلباران سبز را در وزن‌های ۲۵ الی ۱۰۰۰کیلویی انجام دهید. همین حالا به سایت گلباران سبز مراجعه نموده و نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود در حوزه باغبانی نظیر کلیه ادوات باغبانی، دستکش، گلدان، انواع خاک، کود، سموم دفع آفات، پرلیت، لیکا، ماسه، ورمیکولیت اقدام نمایید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید خاک گل ، خاک برگ ، خاک و کود ، کود کامل ، خاک گلدان و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.