مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

خرید خاک بونسای

Thursday، ۶ Ordibehesht ۱۴۰۳

خرید خاک بونسای جزو ضروریات لازم برای دارندگان این درختچه تزیینی زیبا و متنوع است؛ چرا که تنها این نوع خاک مخصوص و مناسب این گیاه است و می‌تواند نسبت به تامین و جبران نیازهای آن اقدام نماید. به همین خاطر امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال پیدا کردن مکانی جهت خرید خاک بونسای و سایر محصولات کشاورزی هستند؛ زیرا استفاده از محصولات نامناسب به گیاهان آسیب می‌رساند. به همین خاطر در این مقاله ضمن معرفی شما عزیزان با مکانی جهت خرید این محصول بیشتر در رابطه با نگهداری و مراقبت از بونسای صحبت خواهیم نمود؛ همراه ما بمانید.

خرید خاک بونسای

معرفی گیاه یا همان درختچه بونسای

بونسای که از تنوع بالایی برخوردار است، در واقع به درخت‌های مینیاتوری بسیار کوچکی گفته می‌شود که تنوع بسیار بالایی همچون بونسای انگور، بونسای شفلرا و غیره دارد. برای تامین نیازهای این گیاه اساسی که شامل هفده عنصر مختلف ماکرو و میکرو هستند لازم است از خاک مناسب جهت این کار کمک گرفته شود.

به کمک خرید خاک بونسای بستر لازم و ضروری جهت رشد گیاه بونسای فراهم گشته و نیازهای آن به خوبی تامین می‌گردد و دیگر شاهد خشکی برگ‌ها، پوسیدگی ریشه‌ها، زردی برگ‌ها و سایر موارد نخواهید بود. در ادامه مکان مناسبی را به شما عزیزان جهت خرید خاک بونسای و سایر تجهیزات و ادوات باغبانی آشنا خواهیم نمود؛ با ما تا پایان مقاله همراه بمانید.

معرفی گیاه یا همان درختچه بونسای

معرفی سایت گلباران سبز

یکی از بهترین سایت‌های موجود داخلی که به کمک آن می‌توان خرید خاک بونسای و سایر محصولات با‌کیفیت را در کنار قیمت مقرون به صرفه آن‌ها انجام داد؛ سایت گلباران سبز است. اگر خواهان این هستید تا محصولات کشاورزی انتخابی عالی داشته باشید کافیست همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان جهت خرید مراجعه فرمایید و بهترین‌ها را از این مجموعه بخواهید.

معرفی خاک بونسای و ویژگی‌های آن

خاک بونسای را در واقع بایستی یک بستر کاملا تخصصی و ویژه مناسب با نیازهای بونسای دانست که به کمک آن شرایط ویژه رشد این نوع از گیاهان تزیینی زیبا محقق می‌گردد. لازم به ذکر است که بگوییم در حالت کلی خاک مناسب برای بونسای بایستی دارای چهار ویژگی کلی به شرح زیر باشد که در هنگام خرید خاک بونسای باید به آن‌ها توجه کرد:

  • از زهکشی بسیار مناسبی برخوردار باشد.
  • قابلیت جذب از سریع و نگهداری و ذخیره طولانی مدت آن را داشته باشد.
  • مواد غذایی لازم و ضروری در آن وجود داشته باشند.
  • همواره رطوبت لازم در آن وجود داشته باشد.
  • از بافت مناسبی برخوردار باشد.
معرفی خاک بونسای و ویژگی‌های آن

البته گیاه بونسای تنها به یک گونه خاص از گیاهان گفته نمی‌شود و شامل تنوع بسیار بالایی از انواع و گونه‌های مختلف است. با توجه به فاکتورهای مثبتی که در معرفی خاک بونسای در فوق اعلام گردیده با نظارت کارشناسان فنی شرکت گلباران در ترکیب بافت خاک که دارای فسیل+ ماسه+ پیت ماس+ کوکوپیت+ گوگرد+ورمی کمپوست+ورمی کولیت و پرلیت بستر مناسبی را برای خاک بن سای شما فراهم نموده اند.

انواع ترکیبات مختلفی که بایستی در خاک انتخابی برای بونسای‌ها وجود داشته باشند؟

در زمان خرید خاک بونسای باید متناسب با نیازها و احتیاجات گیاه از پایه‌ها و ترکیبات مختلفی نظیر پیت ماس، خاک برگ، کود حیوانی ، کوکوپیت، ماسه و غیره از آن کمک گرفته شود. از دیگر عناصر هم‌چنین می‌توان به رس، ماسه، کود ورمی کمپوست ، پوکه، الیاف گیاهی و غیره نیز اشاره نمود.

برای مثال اگر گیاه بونسای شما عاشق خشکی باشد بایستی میزان شن و ماسه موجود در خاک آن بیشتر باشد. در حالت کلی؛ این گونه می‌توان گفت که ترکیبات موجود در خاک گیاه بونسای متناسب با نیاز آن متفاوت خواهند بود؛ اما در سایت گلباران سبز یک نوع خاک به نام بونسای وجود دارد که به عنوان خاک اصلی و پایه جهت گیاهان بونسای شناخته شده است.

انواع ترکیبات مختلفی که بایستی در خاک انتخابی برای بونسای‌ها وجود داشته باشند؟

برای خرید خاک بونسای موجود در این مجموعه کافیست از طریق همین مقاله یا مراجعه به صفحه اصلی سایت گلباران سبز نسبت به عملیات خرید اقدام نمایید.

از کجا نسبت به خرید خاک بونسای درجه یک اقدام نماییم؟

برای این کار کافیست به سایت گلباران سبز مراجعه نمایید و با جستجو محصول خاک بونسای باکیفیت و دارای ویژگی‌های عالی و بستری مناسب برای بونسای را انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می‌توانید بار دیگر پس از تکمیل عملیات خرید خاک بونسای مشخصات محصول را با دقت مطالعه و سپس اقدام به خرید آن نمایید. متناسب با نیاز می‌توان این محصول را در بسته‌های نایلونی و یا کیسه گونی در حجم‌های بالاتر نظیر ۱۰۰۰کیلویی، ۲۵ کیلوگرمی و غیره تهیه نمود.

از کجا نسبت به خرید خاک بونسای درجه یک اقدام نماییم؟

قیمت خرید خاک بونسای در گلباران سبز

برای اطلاع از این قسمت پس از جستجو محصول متناسب با وزن و حجم انتخابی و نوع ترکیبات قیمت در پایین محصول درج گردیده است. شما هم‌چنین می‌توانید ضمن تماس با یکی از راه‌های ارتباطی مجموعه با قیمت نهایی خرید هر محصول آشنا گردید.

جهت خرید خاک بونسای، خرید ادوات باغبانی، خرید گلدان، خرید خاک برگ، خرید خاک باغچه، خرید انواع کود و غیره همین حالا به سایت گلباران سبز مراجعه نموده و خرید خود را آغاز نمایید.

چرا گلباران سبز را برای خرید خاک بونسای انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال محصولات کشاورزی دارای تاییدیه جهاد کشاورزی با تاریخ تولید و انقضا معتبر، کیفیت بالا، قیمت عالی، ارسال سریع، ثبت سفارش در لحظه هستید می‌توانید به جای داشتن خرید حضوری پر دردسر و نگرانی جهت هزینه حمل و نقل محصولات از خرید اینترنتی از طریق سایت گلباران سبز کمک بگیرید.

چرا گلباران سبز را برای خرید خاک بونسای انتخاب کنیم؟

به کمک این مجموعه می‌توانید نسبت به خرید خاک بونسای، ادوات باغبانی، لیکا، ماسه، پرلیت، گل، انواع خاک و کود ، خاک گلدان ، اجرای روف گاردن و سایر خدمات این مجموعه اقدام فرمایید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.