مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

خرید خاک ارکیده

Wednesday، ۱۲ Ordibehesht ۱۴۰۳

ارکیده‌ها را بایستی جزو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گل‌های تزئینی آپارتمانی دانست که برای نگهداری، کاشت و مراقبت صحیح از آن‌ها به خاک ویژه برای ارکیده در نوع مناسب و مخصوص این گیاه نیاز است. به همین خاطر در ادامه این مقاله شما عزیزان را با نکاتی جهت خرید خاک ارکیده آشنا خواهیم نمود تا به کمک این محصول بتوانید نیازهای غذایی گل ارکیده در زمان‌ رشد و بزرگ شدن آن را تامین نمایید و گیاه شما دچار سوختگی و آسیب نگردد. اگر قصد خرید خاک گل ارکیده را دارید؛ اما اطلاعات چندانی در رابطه با بهترین خاک برای انتخاب ندارید و یا اینکه تمایل دارید فروشگاه مطمئنی را جهت خرید این محصول پیدا کنید؛ توصیه می‌کنیم با ما تا پایان این مقاله همراه بمانید.

خرید خاک ارکیده

معرفی گیاه ارکیده و محصولی جهت تامین نیازهای آن

ارکیده گلی زیبا بسیار خاص و با ظاهری عالی و منحصر‌به‌فرد است که افراد زیادی تمایل دارند به جای خرید چند شاخه از آن جهت هدیه و پلاسیده شدن آن پس از چند روز اقدام به خرید گلدان ارکیده نمایند. گیاه ارکیده همانند سایر گیاهان برای رشد، سرسبزی، حفظ طراوت و داشتن ظاهری تازه احتیاج به مراقبت، دانستن دما نگهداری، شرایط و زمان آبیاری دارد.

در این بین برای تامین نیازهای ارکیده بایستی اقدام به خرید خاک ارکیده نمود؛ چرا که خاک به عنوان بستر مناسبی برای رشد و گلدهی و تامین نیازهای این گیاه شناخته شده است. به همین دلیل لازم است برای داشتن گیاهی سالم خاک مناسبی را برای این گیاه یعنی ارکیده انتخاب نمود.

معرفی گیاه ارکیده و محصولی جهت تامین نیازهای آن
معرفی سایت گلباران سبز گیلان

امروزه به دلیل وجود مشغله‌های فراوان افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید حضوری کلیه محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. این کار در امر خرید خاک ارکیده و خرید سایر محصولات کشاورزی هم از اهمیت بسیار چشم‌گیری برخوردار است.

به همین خاطر در اینجا ما شما عزیزان را با یکی از مورد اعتماد‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی یعنی گلباران سبز گیلان جهت خرید محصولات کشاورزی مختلف نظیر خاک گلدان ، خاک برگ ، خاک باغچه ، خاک درخت، انواع خاک و کود ، انواع ادوات باغبانی و غیره آشنا خواهیم نمود.

به کمک این مجموعه قدیمی و مورد اعتماد می‌توانید با نهایت اعتماد و اطمینان خاطر، خریدی لذت بخش را انجام دهید.

ویژگی‌های خاک مناسب برای گیاه ارکیده

  • خاک انتخابی برای گیاه ارکیده بایستی دارای زهکشی مناسب باشد تا گیاه گل‌های زیادی داشته باشد.
  • هم‌چنین ظرفیت نگهداری آب در خاک انتخابی بایستی بالا باشد تا بتواند رطوبت خاک را حفظ نماید و به سرعت خاک خشک نگردد؛ چون خاک ارکیده بایستی همواره دارای میزان مناسبی رطوبت باشد و خشک نگردد.
  • از طرفی بایستی از ماندابی آب و جمع شدن آب در اطراف ریشه‌ها و پوسیدگی ریشه هم جلوگیری به عمل آورد .
  • هوادهی خاک بایستی میزان مناسبی باشد تا نیازهای گیاه تامین گردد.
  • خاک ارکیده باید دارای PH اسیدی و EC حداکثر 5/1 میلی موس باشد.
  • خاک مناسب بایستی منجر به رشد زایشی و رویشی در گیاه باشد و پس از استفاده از آن هرگز گیاه یا همان گل ارکیده شما دچار توقف در رشد نگردد.
ویژگی‌های خاک مناسب برای گیاه ارکیده

در امر خرید خاک ارکیده دقت زیادی به کار برد؛ زیرا انتخاب خاک مناسب سهم زیادی در زیبایی و برتری گل دارد. در داخل خاک انتخابی بایستی هیچگونه قارچ، آفت، میکرو ارگانیسم پاتوژن، باکتری بیماری زا وجود نداشته باشد تا گیاه دچار آسیب نگردد و از طرفی از گیاه ارکیده در برابر شرایط مختلف آسیب‌ زا محافظت نماید. ضمناْ با توجه به اینکه ریشه این گیاه قادر به ذخیره آب می باشد نیاز است شما علاقمندان به این گیاه فاصله آبیاری را رعایت نمائید تاموجب پوسیدگی ریشه نشود.

بهتر است چه ترکیباتی در زمان خرید خاک ارکیده در آن وجود داشته باشند؟

در امر خرید خاک ارکیده بایستی توجه داشته باشید که خاک انتخابی شامل ترکیباتی مناسبی نظیر عناصر ازت، فسفر، پتاسیم، انواع نمک‌های محلول، کوکوپیت یا همان پوسته‌های نارگیل خرد شده، مواد آلی یا کربن ریچ، خرده جلبک خیس و مرطوب و سایر ترکیبات باشد.

آیا می‌توان از خاک باغچه برای گیاهان ارکیده استفاده نمود؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم خاک باغچه دارای ویژگی‌های مناسب جهت فراهم نمودن بستر مناسبی در رشد گیاهان ارکیده نیست و جایگزین نمودن خاک باغچه جای خرید خاک ارکیده منجر به توقف رشد این گیاه و آسیب به آن می‌گردد. بنابراین؛ بایستی برای گیاهان ارکیده از خاک مناسب آن‌ها کمک گرفت.

می‌توان در خانه خاک ارکیده درست کرد؟

این کار امکان‌پذیر است و تنها شما بایستی تک به تک انواع ترکیبات موجود و مناسب برای این خاک را تهیه و با ترکیب نمودن درصد مشخصی از آن‌ها این خاک را آماده نمایید. به علت نداشتن اصول این احتمال وجود دارد که در امر تهیه خاک از ترکیبات دارای آفات و بیماری‌های مختلف کمک بگیرید و در نتیجه خاکی غیر‌بهداشتی و بیماری‌زا تولید نمایید. از طرفی خرید تک تک آیتم‌ها بسیار هزینه‌بر است.

بنابراین؛ بهترین راه حل برای خرید خاک ارکیده تهیه آن به صورت آماده از فروشگاه‌های مختلف است که یکی از بهترین آن‌ها گلباران سبز گیلان می‌باشد. زیرا از زهکشی مناسب برخوردار می باشد و موجب میگردد گیاه ارکیده شما همیشه شاداب و سلامت و عاری از آفات و بیماریها بوده و از تغذیه مناسبی برخوردار باشد.

از کجا می‌توان نسبت به خرید خاک ارکیده اقدام نمود؟

برای این کار کافیست شما به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه نمایید و با جستجو نام این محصول در فهرست انواع محصولات گلباران سبز نسبت به پیدا کردن آن اقدام نمایید. قبل از خرید نوع ترکیبات به کار رفته در محصول را مشاهده و متناسب با نیاز خرید خاک ارکیده را از سایت امن گلباران سبز گیلان انجام دهید.

خاک ارکیده گلباران

شرایط و محدودیت خاصی جهت خرید محصولات از گلباران سبز گیلان وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم؛ خیر! بدون محدودیت خاصی از طریق سایت گلباران سبز ‌گیلان می‌توان خرید خاک ارکیده و سایر محصولات مورد نظر در ظرفیت ‌های مختلف را از انواع شهرهای ایران انجام داد. همین حالا به گلباران سبز گیلان مراجعه و خرید خود را انجام دهید تا سرعت تحویل آن سریع‌تر گردد و زودتر محصولات مورد نظرتان به دست‌تان برسد.

چرا سایت گلباران سبز گیلان را انتخاب نماییم؟

آمار بالای کسب نموده از درصد رضایت مشتریان توسط فروشگاه گلباران سبز گیلان این موضوع را به اثبات می‌رساند که فروشگاه انتخابی کاملا معتبر و دارای محصولاتی با‌کیفیت و قیمت مناسب است. بنابراین؛ اگر خواهان خرید محصولات عالی باکیفیت و دارای قیمت مناسب هستید و دلتان می‌خواهد خرید اینترنتی شما خیلی سریع ارسال گردد؛ کافیست همین حالا جهت خرید خاک ارکیده به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه نمایید و خرید خود را آغاز فرمایید.

کیفیت بالا، سابقه کاری موفق، کسب درصد بالای رضایت مشتریان، خرید و تحویل فوری محصولات، ارگانیک بودن محصولات، قیمت عالی آن‌ها را بایستی از جمله دلایل انتخاب سایت گلباران سبز گیلان دانست.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.