مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

نقش پرلیت جهت عایق کاری

Tuesday، ۵ Dey ۱۴۰۲

به دلیل ویژگی‌های بسیار ارزشمندی نظیر مقاومت بالا در برابر خوردگی، نفوذ حشرات و فراتر از همه عدم آسیب به محیط زیست نقش پرلیت جهت عایق کاری را نباید نادیده گرفت. در این مقاله تخصصی دیگر از سایت گلباران سبز گیلان تصمیم گرفتیم تا شما عزیزان را به صورت کامل با پرلیت و کاربردهای آن آشنا سازیم و سپس به بررسی نقش پرلیت جهت عایق کاری بپردازیم. در صورت کسب اطلاعات در این زمینه و چگونگی خرید این محصول می‌توانید تا پایان همراه ما بمانید.

پرلیت چیست؟

قبل از بررسی نقش پرلیت جهت عایق کاری در ابتدا لازم است که به صورت کامل این محصول اختصاصی موجود در سایت گلباران سبز گیلان را معرفی کنیم. پرلیت در واقع یک نوع سنگ آتشفشانی از نوع سیلیکات است که به دلیل ظاهر مروارید گونه و سفید رنگ خود پرلیت یا همان مروارید نام گرفته شده است.

برخلاف تصور برخی از افراد پرلیت اصلا یک سنگ مصنوعی موجود در خاک نیست و در واقع یک نوع شیشه آتشفشانی است که با اشباع اسید از آب در طی یک مدت زمان طولانی به دست آمده است. پرلیت بر خلاف مواد آلی در ترکیب خاک پوسیده نخواهد شد و محرک تشکیل و توسعه ریشه گیاهان نیز می باشد.

معرفی سایت گلباران سبز گیلان

از پرلیت خام در صنایع بسیار مختلفی همچون تهیه سیمان، فیلتر، صافی، ساخت فیبر شیشه‌ای، تولید خاک غنی از پرلیت و غیره کمک گرفته می‌شود. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید پرلیت و انواع محصولات مورد نظر دیگر خود نظیر کود‌های مناسب انواع گیاهان و درختان، انواع بذر، نهال و غیره به صورت اینترنتی و آسان با امنیت و اعتماد بالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید. در ادامه به طور مفصل شما عزیزان را با نقش پرلیت جهت عایق کاری آشنا خواهیم نمود.

پرلیت از چه موادی تشکیل شده است؟

پرلیت مشابه سایر سنگ‌های آتشفشانی با چگالی بالا از موادی همچون ۳ تا ۵ درصد آب، ۷۰ تا ۷۵ درصد دی‌اکسید سیلیکون، اکسید پتاسیم، اکسید آهن، اکسید منیزیم، اکسید کلسیم و اکسید آلومینیوم تشکیل شده است. در صورت تمایل به خرید انواع محصولات دلخواه در حوزه کشاورزی برای داشتن باغی زیبا، سرسبز، پر‌بارده و شاداب کافیست به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه نموده و محصولات دلخواه خود برای مثال پرلیت را خریداری فرمایید و از نقش پرلیت جهت عایق کاری و سایر موارد بهره‌مند گردید. پرلیت به عنوان یک بستر خنثی در کشت محصولات گلخانه ای بخصوص هیدروپونیک مورد استفاده قرار گیرد زیرا میتواند حداقل تا ۵ برابر حجم خود آب جذب نماید و دارای PH خنثی می باشد.

چرا پرلیت این همه محبوب است؟

همان‌طور که اشاره نمودیم پرلیت این ماده معدنی و طبیعی به دلیل داشتن منابع فراوان تجدید ناپذیر است و تولیدکنندگان متعددی نظیر ترکیه، ژاپن و در سال‌های اخیر ایران نیز از آن کمک می‌گیرند. از پرلیت موجود در سایت گلباران سبز گیلان می‌توانید جهت کارهای در صنایع ساختمان‌سازی، گچ‌بری، سنگ‌تراشی، کاشی کاری و غیره کمک بگیرید که نقش پرلیت جهت عایق‌ کاری را نباید نادیده گرفت. در ادامه به معرفی کامل‌تری از چند نمونه از کاربردهای این محصول خواهیم پرداخت. پرداخت در افزایش ظرفیت نگهداری عناصر تغذیه ای به ریشه گیاهان جهت جذب کمک می نماید.

باغبانی: به کمک این محصول ویژه که به منظور تهیه آن می‌توانید از سایت گلباران سبز گیلان کمک بگیرید اکسیژن بیشتری به ربشه‌ها می‌رسد و هوادهی در خاک افزایش پیدا می‌کند. هم‌چنین حکم نوعی مکمل یا کود را برعهده دارد که امروزه در اغلب خاک‌های رسی به منظور کمک به بازدهی خاک و افزایش کیفیت از پرلیت کمک گرفته می‌شود. با ما در مقاله نقش پرلیت جهت عایق کاری از سایت گلباران سبز گیلان همراه ما باشید. پرلیت در باغات بعنوان سنگ آتشفشانی منحصر به فرد است که در واقع حرارت تا دمای بیش از ۸۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل و بیش از ۱۲ برابر حجم اولیه می شود.

ساخت و ساز یا همان ساختمان سازی: پرلیت هم‌چنین یک ماده بسیار ویژه و منحصر به فرد در ساخت و ساز محسوب می‌گردد که برای عایق سازی و عایق کاری دیوارهای ساختمانی و هم‌چنین پر کردن بلوک‌های بتنی یک انتخاب عالی محسوب می‌گردد.

چرا در ساختمان سازی از پرلیت کمک گرفته می‌شود؟

پرلیت‌ها دارای وزنی بسیار سبک و عایق حرارت هستند و از طرفی نسبت به حمله حشرات بسیار مقاوم هستند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. در برابر خوردگی، تحمل حرارت بالا و غیره نیز این محصول موجود در سایت گلباران سبز گیلان بسیار عالی شناخته شده است که به همین خاطر از پرلیت در ساختمان‌سازی به وفور استفاده می‌گردد.

به طور تخصصی‌تر بایستی بگوییم که علاوه بر نقش پرلیت جهت عایق کاری این محصول در انواع افزودنی‌های بتنی، عایق‌های زیر سازه، خاک بستر، تمامی عایق‌های صوتی و حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید بهترین پرلیت با کیفیت و سایر محصولاتی که در زمینه کشاورزی به آن‌ها نیاز مبرم دارید و فرصت حضور در بازار برای خرید آن‌ها را پیدا نمی‌کنید؛ می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه نموده و محصول یا محصولات مورد نیاز خود را خریداری فرمایید.

ابعاد و مدل‌های مختلف پرلیت

حال که تا حد تقریبا کامی از نقش پرلیت جهت عایق کاری مطلع شدید بایستی بگویبم که این محصول موجود در سایت گلباران سبز گیلان در انواع مختلفی نظیر بلوک‌های پرلیتی ته پر، تو پر، ته خالی، سه جداره، چهار جداره ودوجداره در بازار ما موجود می‌باشد. از جمله ابعاد رایج و مورد استفاده این محصول نیز می‌توان به ۴۰ در ۲۰ در ۸۰، ۴۰ در ۲۰ در ۱۰، ۴۰ در ۲۰ در ۲۰، ۴۰ در ۲۰ در ۱۵، ۴۹ در ۲۰ در ۱۷ و نیم و ۵۰ در ۲۰ در ۱۵ اشاره نمود.

همین حالا برای خرید تمامی محصولات مورد نیاز خود ضمن مطالعه مقاله نقش پرلیت جهت عایق کاری به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید.

چرا برای عایق‌کاری از پرلیت کمک گرفته می‌شود؟

عایق بودن، مقاومت بالا در شرایط محیطی و دمایی،وجود ابعاد و انواع گوناگون از محصول، سازگاری بالا با اغلب محصولات ساختمانی از جمله عوامل بسیار زیاد موثر در انتخاب پرلیت است.

نقش پرلیت جهت عایق کاری یک نقش مثبت محسوب می‌گردد که به دلیل قیمت بسیار عالی آن از جایگاه مناسبی در میان اغلب افراد فعال در حوزه ساخت و ساز به شدت افزایش پیدا کرده است. جهت خرید کود، گل، بذر، نهال، پرلیت و غیره کافیست نام محصول مورد نیاز خود را در سایت گلباران سبز گیلان جستجو فرمایید.

از کجا بهترین نوع پرلیت را تهیه کنیم؟

قطع به یقین تاکنون با این محصول به طور کامل آشنا گشته‌اید و از نقش پرلیت جهت عایق‌کاری به خوبی اطلاع دارید. اگر قصد تهیه و خرید بهترین انواع پرلیت باکیفیت در سایز‌های مختلف را دارید به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید و بهترین نمونه‌های درجه یک پرلیت را از ما خریداری فرمایید. نقش پرلیت جهت عایق کاری سبب گردیده است که امروزه اغلب بسیار زیادی از افراد برای تهیه این محصول به سایت ما مراجعه نمایند. با خرید پرلیت از گلباران سبز گیلان شما دوست عزیز نیز به جمع علاقه‌مندان ما بپیوندید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید خاک و کود ، کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.