مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

نقش ورمیکولیت در پوشش ضدحریق

Tuesday، ۱۲ Dey ۱۴۰۲

ورمیکولیت این ماده معدنی بسیار مقاوم دارای کاربردهای بسیار فراوانی در صنعت ساختمان‌سازی و سایر صنایع از جمله کشاورزی و غیره می‌باشد که نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق را نباید نادیده گرفت. در این مقاله از سایت گلباران سبز گیلان تصمیم گرفتیم شما عزیزان را به طور کاملا ویژه با نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق آشنا سازیم. بنابراین؛ اگر اطلاعات چندان زیادی راجع به این سازه مهم در ساخت و ساز انواع مناطق مسکونی و تجاری ندارید پیشنهاد می‌کنیم با ما تا پایان مقاله همراه بمانید.

نقش ورمیکولیت در پوشش ضدحریق

ورمیکولیت چیست؟

بهتر دانستیم قبل از بررسی نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق ابتدا این محصول را به طور کامل معرفی نماییم تا شما عزیزان بدانید که اصلا چیست؟

یکی از انواع مواد معدنی موجود در طبیعت که در لایه‌های زیرین زمین وجود دارد و به طور طبیعی یافت می‌گردد؛ ورمیکولیت نام دارد. به عبارتی دیگر این ماده یعنی ورمیکولیت از مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما برخوردار است و در واقع حکم یک عایق را برعهده دارد.

نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق بسیار زیاد است که در ادامه مقاله به بررسی نقش‌های آن خواهیم پرداخت. امروزه در صنایع مختلفی نظیر کشاورزی و ساختمان‌سازی به وفور از این ماده کمک گرفته می‌شود.

ورمیکولیت چیست؟

معرفی سایت گلباران سبز گیلان

یکی از مراجع تخصصی در زمینه فروش انواع محصولات کشاورزی مورد نیاز با افراد؛ سایت گلباران سبز گیلان می‌باشد که از طریق آن می‌توان نسبت به خرید انواع محصولات همچون خاک، پرلیت، سنگریزه، سموم دفع کننده انواع آفات و حشرات و سایر محصولات اقدام نمود. از طریق سایت گلباران سبز گیلان شما عزیزان می‌توانید محصولات خود را از هر نقطه ایران سفارش داده و در مکان دلخواه خود تحویل بگیرید.

کشف و استخراج این ماده از کجا آغاز گردید؟

قبل از بررسی نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق بایستی بیان نماییم که این ماده معدنی خاص در ابتدا در سرزمین کارولینای جنوبی و سپس در سایر کشور‌ها همچون برزیل، آفریقا، چین و غیره کشف و سپس استخراج گردید. بهترین کود، خاک و دیگر محصولاتی که در کشاورزی به آن‌ها نیاز دارید را از گلباران سبز گیلان سفارش دهید و فوری با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

کشف و استخراج این ماده از کجا آغاز گردید؟

کاربرد‌ها و مزایای ورمیکولیت

به طور کلی؛ این ماده معدنی موجود در طبیعت دارای مزایای بسیار زیادی همچون خنثی بودن از لحاظ شیمیایی، صد‌ در صد معدنی بودن، عایق صوت و گرما بودن است. گرچه نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌ حریق را نباید دست کم گرفت؛ باید گفت که این ماده معدنی از خواص دیگری همچون ضد سوختن، بدون بو، بدون پوسیدگی و فساد، ضربه و رطوبت‌گیر بودن و هم‌‌چنین خاصیت پرکنندگی برخوردار است. برای تهیه انواع محصولات کشاورزی دلخواه خود به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید.

کاربرد‌ها و مزایای ورمیکولیت

در ساختار ورمیکولیت چه موادی به کار رفته‌اند؟

در ورمیکولیت مواد بسیار زیادی همچون سیلیس، ۹۰ درصد فضای خالی و هوا، دی اکسید منیزیم و هم‌چنین دی‌اکسید آلومینیوم به کار رفته است. خواصی که در قسمت بالاتر برای ورمیکولیت شرح دادیم سبب نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق گردیده است؛ زیرا اساسا این ماده معدنی موجود در طبیعت به دلیل خواص بی‌شمار خود از کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف برخوردار است. برای خرید انواع کود کافیست سری به سایت گلباران سبز گیلان زده و یا اینکه همان ابتدا نام کود دلخواه خود را در صفحه آغازین این سایت از طریق باکس جستجو سرچ نموده و محصول را انتخاب نمایید.

انواع کاربردهای مختلف ورمیکولیت

به طور کلی؛ ورمیکولیت دارای دو نوع اشباع‌شده و غیر‌اشباع است. از جمله دو کاربرد مهم ورمیکولیت می‌توان به استفاده از آن در صنعت کشاورزی اشاره نمود. جالب است بدانید که در لغت و ترجمه کلمه ورمیکولیت در واقع کرم نام می‌گیرد.

قبل از بررسی نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌ حریق بایستی به کاربرد آن در صنعت کشاورزی بپردازیم. از ورمیکولیت در صنعت کشاورزی به عنوان محصولی برای کمک به بهبود هوادهی در خاک استفاده می‌گردد.

کاربرد ورمیکولیت به عنوان عایق ضد حریق

به عبارت دیگر ورمیکولیت که برای تهیه آن می‌توانید به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید، نقش بسیار موثری در حفظ رطوبت و مواد مغذی خاک را برعهده دارد. به منظور رشد سریع‌تر انواع گیاهان، مانند زمین‌های چمن و باغ‌ها به وفور از این ماده معدنی کمک گرفته می‌شود.

جالب است بدانید که خوردن این ماده معدنی توسط حیوانات هیچگونه ضرر و زیانی برای آن‌ها نداشته و کاملا بی‌ضرر شناخته گشته است. از ورمیکولیت که در چند پاراگراف دیگر در رابطه با نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق صحبت خواهیم نمود، برای تهیه انواع کود‌های سبک وزن با قابلیت تجزیه بسیار بالا کمک گرفته می‌شود. هم‌چنین این محصول که از طریق سایت گلباران سبز گیلان می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید برای تهیه انواع خاک‌های مصنوعی برای جوانه‌زنی سریع‌تر گیاهان و هم‌چنین جذب آب و سایر عناصر مفید در گیاهان به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر خصوصیات ورمیکولیت جاذب رطوبت می باشد و PH خنثی و دارای کمی عناصر تغذیه ای ریزمغذی می باشد و در تبادل یونی نقش دارد.

در صنایع ساخت و ساز نیز از ورمیکولیت زیاد استفاده می‌شود و بنابراین نباید از نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق غافل گردید. به عبارتی دیگر وقتی ورمیکولیت با سایر مواد آلی و معدنی نظیر آلومینیوم منیزیم سیلیکات ترکیب می‌گردد؛ نسبت به گرما و دود ۱۵ برابر عایق‌تر می‌گردد. بنابراین؛ به کمک این ماده بسیار عایق انواع عایق‌بندی اسکلت‌های ساختمانی انجام می‌پذیرد که منجر به عدم پیش آمدن هرگونه حادثه مترقبه در زمان آتش‌سوزی منازل و ساختمان‌ها می‌گردد.

ورمیکولیت و عایق بندی

جالب است بدانید که وقتی یک ساختمان و سازه دچار حریق می‌گردد؛ مواد ورمیکولیت موجود در آن به سرعت دچار منبسط شدن می‌گردند و در نتیجه گرما هرگز به لایه‌های زیرین و عمقی نفوذ پیدا نمی‌کند. بنابراین؛ تا زمان مهار آتش توسط افراد یا نیروی آتش‌نشانی اسکلت اصلی ساختمان کاملا سالم و بدون آسیب باقی خواهد ماند. با این تفاسیر نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق به وفور مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

امروزه در ترکیبات عایق‌بندی انواع سکوهای نفتی، کارخانجات پتروشیمی و یا صنعتی، صنعت خودرو و هواپیماسازی، ادارات، مراکز مسکونی و یا تجاری به وفور استفاده می‌گردد. نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق و تولید انواع گچ‌های سبک و یا ژیپسی، کاشی‌های سیلیکاته، مواد اصطکاکی و بتن را نیز بایستی از جمله کاربرد‌های بی‌نظیر این محصول دانست.

از دیگر کاربردهای ورمیکولیت نیز می‌توان به استفاده از آن در خوراک‌های دامی به دلیل وجود مواد مغذی فراوان در آن‌ها در کنار بلع بسیار آسان اشاره نمود. برای خرید انواع خاک، پرلیت، ورمیکولیت همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید. ممنون که تا پایان مقاله نقش ورمیکولیت در پوشش ضد‌حریق همراه ما بودید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید خاک و کود ، کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.