مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

آموزش گلخانه خیار

Wednesday، ۲۶ Bahman ۱۴۰۱

چگونه در گلخانه خیار بکاریم؟

خیار درختی گلخانه‌ای، گیاهی است که حداکثر سه ماه و نیم محصول آن برداشت می شود و در طول سال دو بار کشت می گردد و خزنده بوده و روی ساقه آن خارهای نازکی وجود دارد. این محصول در دسته صیفی‌جات طبقه‌بندی شده و برای رشد خوب و کافی به شرایط مناسب نیاز دارد. رنگ، طعم، سایز و همچنین کیفیت خیارهای گلخانه‌ای متفاوت می‌باشند. اگر به فکر تجارت و کسب درآمد با استفاده از احداث گلخانه هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم در کلاس‌های آموزش گلخانه خیار شرکت نمایید. در این کلاس‌ها تمامی اطلاعات لازم برای رشد و پرورش خیار درختی در اختیار شما قرار می‌گیرد. جهت ثبت نام در کلاس آموزش گلخانه خیار درختی و یا اطلاع از شهریه کلاس‌ها این مقاله از گلباران سبز گیلان را مورد مطالعه قرار دهید.

احداث گلخانه خیار

اگر قصد راه‌اندازی گلخانه خیار درختی را دارید، باید با نکات مهمی در این رابطه آشنا شوید. نوع سازه، ارتفاع گلخانه، پوشش گلخانه، تجهیزات گلخانه‌ای، تهویه هوای گلخانه و همچنین استحکام آن در میزان بهره‌برداری خیار گلخانه‌ای موثرند. از این رو؛ برای احداث یک گلخانه صیفی‌جات از جمله گلخانه خیار باید تمامی جوانب کار در نظر گرفته شود. در این صورت است که راندمان و سوددهی افزایش چشمگیری خواهد داشت. برای آشنایی با نکات مهم در رابطه با احداث گلخانه، لازم است در کلاس آموزش گلخانه خیار شرکت نموده و تمامی اطلاعات لازم در این مورد را کسب نمایید. گلباران سبز گیلان، یکی از مجموعه‌های معتبری است که کلاس‌های آموزشی گلخانه‌داری را با شهریه بسیار مناسبی برگزار می‌نماید. شما می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت کرده و در ره‌اندازی گلخانه و یا مدیریت یک گلخانه بزرگ به خوبی عمل کنید.

کشت خیار درختی گلخانه‌ای

برای موفقیت در کشت و برداشت خیار گلخانه‌ای در ابتدا لازم است با گلخانه‌دارانی که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت نمایید تا بتوانید تصمیم مناسبی برای احداث گلخانه خیار اتخاذ نمایید. زمان کاشت محصول و همچنین شرایط جوی و محیطی و منطقه‌ای که قرار است در آن گلخانه تاسیس کنید، تاثیر بسزایی در بهره‌برداری محصول شما خواهند داشت. از طرفی انتخاب بذر مناسب و نحوه کشت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. افراد می‌توانند بذر خیار درختی را به صورت مستقیم و یا خزانه‌ای بکارند. البته بیشتر گلخانه‌داران روش کاشت خزانه‌ای را انتخاب می‌کنند! چرا که با استفاده از این روش در امکانات و همچنین تجهیزات گلخانه‌ای صرفه‌جویی شده و از جوانه‌زنی گیاه محافظت به عمل خواهد آمد. علاوه بر این‌ها فراهم آوردن شرایط محیطی مختلف از جمله رطوبت، نور و بستر مناسب در رشد گیاه می‌توانند تاثیر بسزایی بگذارند. اگر می‌خواهید با شرایط محیطی مختلف برای خیار گلخانه‌ای آشنا شوید، لازم است در کلاس‌های آموزش گلخانه خیار شرکت نموده و از صفر تا صد احداث، کاشت و برداشت خیار گلخانه‌ای اطلاع پیدا کنید.

لازم به ذکر است جهت موفقیت در کشت گلخانه ای خیار درختی و دیگر صیفیجات حتما باید سازه گلخانه ای شما از استانداردهای F.A.O استفاده گردد.

اطلاع از شرایط مناسب خیار گلخانه‌ای درختی با شرکت در کلاس‌های آموزش گلخانه خیاردرختی

با حضور در کلاس آموزش گلخانه خیار گلباران سبز، با تمامی شرایط لازم برای رشد بهتر گیاه و افزایش بازدهی آن آشنا خواهید شد. برای این که محصولات از کیفیت و سلامت کافی برخوردار باشند، لازم است شرایط محیطی لازم را برای آن‌ها فراهم نمایید. دما، رطوبتCo۲، حرارت، آبدهی و PH خاک و EC مورد استفاده از جمله مواردی هستند که برای بهبود و یا افزایش رشد خیار گلخانه‌ای به صورت مدام باید کنترل شوند. علاوه بر شرایط محیطی، برای داشتن محصولات باکیفیت باید به نوع بذر، بستر مناسب، زمان کاشت، زمان هرس کردن، عناصر مورد نیاز برای رشد گیاه و... نیز توجه شود. در کلاس‌های گلباران سبز گیلان، هر یک از این موارد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و افراد می‌توانند محصولات باکیفیتی را برداشت نمایند.

آیا بدون شرکت در کلاس‌های آموزش گلخانه خیار می‌توان به سوددهی کافی دست یافت؟

برای راه‌اندازی، کاشت، نگه‌داری و برداشت محصول، باید شرایط گیاه را در نظر گرفت. اگر قصد راه‌اندازی یک گلخانه کوچک برای سرگرمی دارید، می‌توانید با آزمون و خطا، تجربه کسب کرده و بعد از مدتی ضرردهی با این کار آشنا شوید. اما اگر به راه‌اندازی گلخانه خیار به عنوان تجارت نگاه می‌کنید، بهتر است ریسک نکرده و با پرداخت هزینه‌ای اندک در کلاس آموزش گلخانه خیار شرکت نمایید. چرا که انجام یک اشتباه خیلی کوچک می‌تواند زحمات چند ماهه شما را به خطر بیندازد. با شرکت در این کلاس‌ها، با شرایط و ویژگی‌های لازم برای رشد گیاه و افزایش بازدهی آن آشنا خواهید شد. در این صورت احتمال ضرر کردن شما بسیار کم شده و به صفر درصد نزدیک خواهد شد.

در کلاس آموزش گلخانه خیار گلباران سبز گیلان به چه اطلاعاتی دست خواهیم یافت؟

در کلاس‌های آموزشی احداث گلخانه خیار و یا نحوه مدیریت آن، با تمامی شرایط لازم برای رشد گیاه و افزایش بازدهی آن در فصل رشد و یا خارج از فصل آشنا خواهید شد. در این کلاس‌ها مواردی مانند؛ احداث گلخانه خیار، ارتفاع گلخانه، نوع بذر، نوع بستر قابل کشت، خاکی و هیدروپونیک دمای مناسب، حرارت کافی، زمان کاشت، نوع بیماری‌ و یا آفت، مبارزه با آفات، زمان آبدهی، مراحل رشد خیار گلخانه‌ای، عناصر مورد نیاز گیاه و... مورد بررسی قرار می‌گیرند. در واقع شما با شرکت در کلاس‌های آموزش گلخانه خیار، مشکلی برای احداث گلخانه و همچنین بازدهی بیشتر نخواهید داشت. در این صورت در مدت زمان بسیار کمی به سود زیادی دست می‌یابید. این کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار خواهند شد. برای اطلاع از شهریه کلاس‌ها و همچنین نحوه ثبت نام به وب‌سایت گلباران سبز گیلان مراجعه کرده و در قسمت آموزشی این وب‌سایت، شرایط لازم برای حضور در کلاس‌های آموزشی را مطالعه نمایید.

درآمد گلخانه خیاردرختی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شوند افراد به سمت کاشت گلخانه‌ای صیفی‌جات، سبزیجات، گل و گیاه زینتی و یا انواع قارچ روی بیاورند، درآمد گلخانه می‌باشد. درآمد گلخانه در واقع همان نتیجه‌ای است که بعد از ماه‌ها مراقبت و تلاش بدست می‌آید. اما؛ بهتر است بدانید برای رسیدن به درآمد خوب و کافی، به تلاش و اقدامات متعددی نیاز دارید. یکی از اقداماتی که قبل از احداث و یا راه‌اندازی گلخانه باید انجام دهید، آشنایی با شرایط مناسب برای رشد بهتر محصولات با حضور در کلاس‌های آموزش گلخانه خیار گلباران سبز گیلان می‌باشد. فراهم کردن شرایط لازم برای گیاه، می‌تواند روی شکل، سایز، طعم، سلامت و کیفیت خیار گلخانه‌ای موثر باشد. هر یک از این موارد نیز در فروش محصول و در نهایت درآمد گلخانه تاثیر می‌گذارند. در واقع؛ برای رسیدن به سود بیشتر باید با شرایط لازم برای کشت هر محصول آشنا باشید. شایان ذکر است، درآمد گلخانه خیار نیز مانند کارهای آزاد ثابت نبوده و نمی‌توان عدد دقیقی را برای آن مشخص کرد. شما می‌توانید با مراقبت بیشتر و کاشت محصولات با کیفیت بالاتر، به سود بیشتری دست پیدا کنید.

جهت خرید کود کامل و انواع خاک و کود ، کود حیوانی ، کود گاوی و چالکود برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین برای هرگونه پرسش در مورد کشاورزی و باغبانی میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.