مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

روف گاردن چیست؟

Tuesday، ۹ Aabaan ۱۴۰۲

روف گاردن چیست؟ انواع کلاس‌ها و مدل‌های آن کدامند؟ در تولید آن از چه موادی استفاده شده است؟ مشخصات منحصر‌به‌فرد آن چیست؟ مزایای روف گاردن چیست؟ برای نگهداری صحیح از آن بایستی چه مراقبت‌هایی را انجام داد؟ بهترین روش تهیه آن کدام است؟

اگر قصد آشنایی با جدیدترین، به‌روز‌ترین و زیبا‌ترین تکنولوژی روز دنیا را دارید، در این مقاله آموزشی دیگر از وب‌سایت گلباران سبز گیلان قصد داریم شما عزیزان را با این فضا‌ی سبز زیبا و رویایی آشنا سازیم؛ همراه ما بمانید.

روف گاردن چیست؟

دغدغه‌های زندگی و کار در دنیا‌ی امروزی فرصت سفر به طبیعت را از افراد گرفته‌ است. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای دخالت طبیعت در زندگی بدون گشت‌و‌گذار در طبیعت، استفاده از انواع گل‌ها و گیاهان مختلف در فضا‌های مختلف منازل می‌باشد. سطح بام و پشت‌بام همواره جزء یکی از فضا‌های خالی اغلب منازل محسوب می‌گردند که یکی از بهترین ابتکارات بشر برای جلوگیری از عدم بی‌استفاده ماندن این فضا؛ تبدیل آن به روف گاردن یا همان ایجاد باغچه در آن می‌باشد. اگر بخواهیم به صورت ساده‌تر تعریفی از روف گاردن چیست؟ داشته باشیم، بایستی بگوییم که روف گاردن در واقع ایجاد یک فضای سر‌سبز و چمن‌کاری شده با زیبایی بسیار خیره‌کننده بر‌روی سطح پشت‌بام می‌باشد. برای اجرای روف گاردن در بخشی از منزل خود (بالکن و یا پشت‌بام) می‌توانید از گلباران سبز گیلان کمک بگیرید.

روف گاردن چیست؟

مواد بکار رفته در ایجاد روف گاردن چیست؟

فضای سر‌سبز روف‌ گاردن می‌تواند از انواع عناصر سر‌سبز مختلف مانند طیف گسترده‌ای از انواع گیاهان سبز متنوع در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون تشکیل گردد. اما؛ علاوه بر گل و گیاه، دیگر وسایل به کار رفته در روف گاردن چیست؟ باید بگوییم که به منظور زیبایی محیط و فراهم‌سازی فضایی برای استراحت، مطالعه و بازگشت انرژی روزانه و رفع خستگی اغلب در روف گاردن از عناصر دیگری همچون انواع آلاچیق‌ها در جنس‌ها و طرح‌های گوناگون، سایه‌بان برای جلوگیری از مزاحمت نور آفتاب یا بارش برف و باران، مبلمان باغی، آبنما و غیره استفاده می گردد.

حتی در بسیاری از موارد از باربیکیو و منقل نیز در این ناحیه کمک گرفته می‌شود تا در صورت تمایل به پخت غذا‌های کبابی در منزل شما بویی بد ایجاد نگردد. بدون شک هر چه این فضا بزرگتر باشد و سرمایه بیشتری برای اجرا آن پرداخت گردد، از عناصر و لوازم بیشتری می‌توان در آن استفاده کرد. اگر سوالات دیگری در زمینه روف گاردن چیست؟ دارید، به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه کرده و از مشاوران و کارشناسان حاذق در این زمینه کمک بخواهید.

مواد بکار رفته در ایجاد روف گاردن چیست؟

انواع کلاس‌ها و مدل‌های روف گاردن چیست؟

برای انجام این کار، یکسری طرح‌های از پیش تعریف شده در چندین کلاس مختلف مانند A، B و C وجود دارند که تفاوت‌های مختلف به شرح زیر دارند:

  • وجود چندین جنس مختلف مانند سرامیک، موزاییک، ترموود ساده یا پلکانی در کف کار
  • سیستم نور‌پردازی مختلف
  • شیوه‌های مختلف اجرای فضای سبز مانند باکس ترموود، عایق‌کشی، زهکشی، استفاده از گلدان و سایر عناصر
  • جهت نورپردازی و زیبا سازی بیشتر روف گاردن خودتان میتوانید از چراغهای الوان خورشیدی که در مقابل نور خورشید قرار می دهید، هنگام تاریک شدن هوا روشن و در هنگام طلوع بصورت اتوماتیک خاموش می شود.
  • وجود امکانات بیشتر از قبیل آلاچیق، سایبان، باربیکیو و غیره
  • نوع پوشش گیاهی مختلف به‌ کار‌ رفته در فضای اطراف پشت‌بام
  • نوع پوشش سبز فضای مرکزی کار
انواع کلاس‌ها و مدل‌های روف گاردن چیست؟

و بسیاری آیتم های دیگر که در کلاس‌های مختلف وجود دارند. قطع به یقین تا اینجا مقاله راجع به روف گاردن چیست؟، آشنایی نسبی کسب نموده‌اید. در ادامه به طور بیشتر و تخصصی تر راجع به آن صحبت خواهیم کرد. اگر به فکر اجرای روف گاردنی جذاب و دیدنی هستید، به کارشناسان ما اعتماد کنید.

مشخصات منحصر به‌ فرد روف گاردن چیست؟

اگر این سوال در ذهن شما شکل گرفته است، بایستی بگوییم که مشخصات منحصربه‌فرد روف گاردن با توجه به نحوه اجرا، ابعاد مکان و بودجه شما متفاوت خواهد بود که شما عزیزان گرامی در صورت تمایل به اجرای این طرح در فضای منازل خود می‌توانید از طریق جستجو عبارت سایت گلباران سبز گیلان در موتور‌های جستجو وارد سایت ما شده و از مشاوره رایگان ما برای پاسخ به سوالاتی همچون روف گاردن چیست؟ چگونه آن را اجرا کنم؟ بودجه مورد نیاز برای آن چقدر است؟ و دیگر سوالات در این زمینه استفاده نمایید.

مشخصات منحصر به‌ فرد روف گاردن چیست؟

استفاده از روف گاردن چه مزایایی به همراه دارد؟

حال که با مسئله روف گاردن چیست؟ ب خوبی آشنا شدید، لازم است مزایای استفاده از روف گاردن را هم بدانید. در ادامه به بررسی برخی از مزایای استفاده از روف گاردن پرداخته‌ایم:

  • زیبایی محیط به دلیل استفاده از عناصر زیبا در رنگ سبز و دیگر رنگ‌ها
  • خنک کردن فضا
  • افزایش طول عمر پشت بام به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های بی رویه برای قیرگونی یا رفع نشتی
  • عایق صوت بودن
  • کمک به کاهش آلودگی هوا
  • کمک به زیباتر نمودن فضای شهر
  • کنترل دما
  • کاهش گرد و غبار
  • ایجاد زیستگاه برای جانوران
  • عایق گرما بودن و کاهش اثر باد
  • کاهش روان‌آب پس از بارندگی و حتی ذخیره سازی آبهای زهکش روف گاردن و دوباره در چرخه آبیاری گیاهان مورد استفاده قرار گیرد. بمنظور کاهش هزینه آبیاری
  • عدم نیاز به تهویه‌کننده مصنوعی
استفاده از روف گاردن چه مزایایی به همراه دارد؟

شما در حال حاضر در حال خواندن مقاله روف گاردن چیست؟ از سری مقالات تخصصی سایت گلباران سبز گیلان می‌باشید.

هزینه انجام خدمات روف گاردن

بدون شک هزینه نگهداری و اجرای روف گاردن از هزینه نگهداری پشت بام بسیار کمتر است. چرا که اگر بخواهید از پشت‌بامی بلااستفاده نگهداری کنید، بایستی برای جلوگیری از رطوبت، خرابی و رفع نشتی محیط توسط باران، رطوبت و غیره به صورت سالانه هزینه‌های زیادی را برای ایزوگام کردن و یا اصلاح سقف نم‌زده و دیگر موارد بپردازید و از لحاظ ظاهری نه تنها موجبات زیباسازی شهر را فراهم نمی‌کند؛ بلکه نمای بسیار زشتی به محیط شما خواهد بخشید. اما با اجرای این طرح شما تنها یک‌بار دست به انجام و راه‌اندازی این فضا می‌زنید و تا سالیان سال از این محیط زیبا ودنج لذت می‌برید. هزینه‌ها بسته به متراژ بام یا بالکن، نوع و مقدار وسایل به کار رفته در روف گاردن داشته و این هزینه‌ها متفاوت خواهند بود. شما می‌توانید صفر تا صد اجرا و راه‌اندازی روف گاردن را به گلباران سبز گیلان سپرده و از مشاوره رایگان این مجموعه در پاسخ به سوالاتی همچون وسایل به کار رفته در روف گاردن چیست؟ چقدر باید هزینه کنم و... بهره‌مندشوید. مشاوران ما با صبر و شکیبایی به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

در صورت تمایل به داشتن این فضا در منزل از چه طریقی اقدام کنیم؟

شما عزیزان اگر قصد اجرای روف گاردن در فضای منزل خود را دارید، می‌توانید از طریق سایت گلباران سبز گیلان و کارشناسان و طراحان موفق ما در زمینه اجرا این طرح کمک بگیرید. در داخل سایت ما نمونه‌های اجرایی بسیار زیادی از خدمات انجام‌شده در زمینه روف گاردن چیست؟ مانند انواع بام‌های سبز، تراس سبز، معماری داخلی سبز و به طور کلی روف گاردن‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید با مشاهده آن‌ها از کار‌های ما دیدن کنید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص روف گاردن چیست؟ شما می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید و ضمن دادن اطلاعات مکان خود و مراجعه حضوری برای بازدید، مناسب‌ترین روف گاردن را متناسب با ابعاد و بودجه خود تحویل بگیرید.

در این مقاله تا حد امکان تمامی سعی و تلاش خود را به کار بستیم تا شما را با این طرح بی‌نظیر آشنا سازیم؛ پیشنهاد می‌کنیم برای کمک به بهبود وضعیت شهر و محل زندگی خود انجام این کار را به تاخیر نیندازید و همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ممنون که تا انتهای مقاله روف گاردن چیست؟ همراه ما بودید.

برای هرگونه پرسش با کارشناسان ما در خصوص روف گاردن و یا جهت خرید خاک و کود و کود کامل و محصولات دیگر برای مصرف در مزارع و باغهای خود و همچنین مشاوره در مورد کشاورزی و باغبانی، پیوند درختان و همچنین سمپاشی و نیز اطلاع از کلاس آموزش گلخانه داری میتوانید از طریق ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ تماس بگیرید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.