مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

زئولیت کشاورزی

Thursday، ۲۲ Dey ۱۴۰۱

چگونگی استفاده از زئولیت

آیا تاکنون اسم زئولیت کشاورزی را شنیده‌اید؟ آیا با کاربردها و فواید این ماده آشنا هستید؟ آیا قیمت خرید این محصول را می‌دانید؟ زئولیت یک ماده معدنی بسیار قوی است که در کشاورزی برای افزایش عملکرد محصولات و یا بهبود بهره‌وری خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته که کاربردها و ویژگی‌های زئولیت تنها به این موارد ختم نمی‌شود! برای آشنایی بیشتر با زئولیت کشاورزی و فواید استفاده از آن کافیست چند دقیقه از زمان خود را صرف خواندن این مقاله از گلباران سبز گیلان نمایید. ما در این مقاله به معرفی زئولیت و کاربردهای آن پرداخته و محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان را نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 زئولیت کشاورزی

زئولیت چیست؟

زئولیت، نوعی آلومینوسیلیکات است که دارای خواص مختلفی بوده و از آن در کشاورزی استفاده می‌شود. زئولیت کشاورزی می‌تواند عملکرد محصولات کشاورزی را افزایش داده و در بهبود بهره‌روی خاک نقش گسترده‌ای داشته باشد. در حال حاضر در کشورهایی همچون ژاپن، ترکیه، اسپانیا و ایتالیا از زئولیت به مقدار قابل توجهی در کشاورزی استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید با محصولات زئولیت گلباران سبز و همچنین کاربردهای این ماده معدنی بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مقاله از گلباران سبز گیلان همراه ما باشید.

کاربردهای زئولیت کشاورزی

زئولیت مخصوص کشاورزی دارای خواص مختلفی بوده و از این رو کاربردهای مختلفی نیز دارد. این ماده معدنی می‌تواند کیفیت خاک‌های ضعیف را افزایش دهد. به همین دلیل است که از این ماده در کشاورزی به صورت گسترده‌ای استفاده می‌گردد. گلباران سبز گیلان، یکی از سایت‌های فروشگاهی است که محصولات زئولیت را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. کافیست سری به سایت فروشگاهی گلباران سبز بزنید تا با محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان آشنا شوید! اما قبل از هر چیز باید با کاربردهای این ماده معدنی آشنا باشید. در ادامه این مقاله به برخی از کاربردهای زئولیت کشاورزی خواهیم پرداخت.

کاربردهای زئولیت کشاورزی
  • کاهش مصرف آب در کشاورزی

زئولیت دارای ساختاری متخلخل است. از این رو؛ می‌تواند آب موجود در خاک را جذب کرده و آن را به تدریج آزاد کرده و در دسترس گیاه قرار دهد. استفاده از زئولیت کشاورزی باعث کاهش مصرف آب در کشاورزی خواهد شد. از این رو؛ استفاده از زئولیت در کشورهایی که تا حدودی با کمبود آب مواجه هستند، می‌تواند مصرف آب کشاورزی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

  • صرفه‌جویی در مصرف انواع کودهای شیمیایی

زئولیت از دسته مواد معدنی است که از جذب کاتیونی بالایی برخوردار می‌باشد. با استفاده از این ماده درون خاک کشاورزی، بخش بسیار زیادی از پتاسیم و ازت جذب شده و به تدریج در اختیار گیاه قرار می‌دهد. در واقع زئولیت قادر است از به هدر رفتن پتاسیم و یا ازت موجود در کودهای کشاورزی در نتیجه آبشویی جلوگیری نماید.

  • تاثیر بر ویژگی‌های خاک

اگر زئولیت مورد استفاده در کشاورزی از کیفیت بالایی برخوردار باشد، قادر است خواص فیزیکی، شیمیایی و میکروبی خاک را بهبود ببخشد. از این رو استفاده از محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان، منجر به بهبود یافتن شرایط فیزیکی، شیمیایی و همچنین میکروبی خاک خواهد شد. شما می‌توانید زئولیت کشاورزی را به صورت عمده و یا جزئی از سایت گلباران سبز گیلان خریداری نمایید.

  • افزایش حاصلخیزی خاک

از دیگر کاربردهای محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان می‌توان به افزایش بازدهی خاک‌های کشاورزی ضعیف و متوسط اشاره کرد. در حقیقت، استفاده از زئولیت باعث افزایش جذب برخی از مواد مفید توسط گیاه می‌شود. از این رو؛ پایداری و حاصلخیزی خاک به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

  • تنظیم PH خاک

با کاهش عناصر قلیایی و یا قلیایی خاکی، خاک به سمت اسیدی شدن پیش می‌رود. استفاده از زئولیت کشاورزی، باعث کاهش اسیدیته خاک و در نتیجه تنظیم PH خاک خواهد شد.

  • افزایش و یا بهبود رشد رویشی و زایشی گیاهان

استفاده از محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان به خاطر کیفیت بالای این ماده معدنی، افزایش بازدهی محصولات و رشد آن‌ها را به همراه داشته است. به عنوان مثال این افزایش محصول در صیفی جات، حدود ۴۰ درصد می‌باشد.

  • تصفیه خاک و آب آلوده

از آنجایی که زئولیت کشاورزی دارای خاصیت بالای کاتیونی می‌باشد، می‌تواند بخش زیادی از عناصر سنگین و یا سمی موجود در خاک و آب را جذب کرده و از انتقال این عناصر و یا مواد سمی به گیاه جلوگیری نماید.

قیمت خرید زئولیت کشاورزی

با توجه به ویژگی‌های زئولیت و کاربردهای آن در کشاورزی، آمار مربوط به خرید زئولیت مخصوص کشاورزی افزایش پیدا کرده است. شما می‌توانید محصولات زئولیت کشاورزی را از سایت فروشگاهی گلباران سبز گیلان خریداری نمایید. بسیاری از کمپانی‌ها از جمله گلباران سبز گیلان، قادرند زئولیت مخصوص کشاورزی را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار دهند. از این رو؛ در صورتی که قصد خرید عمده این محصول را دارید، از طریق شماره‌های موجود در سایت گلباران سبز می‌توانید با ما تماس بگیرید. یکی از موارد مهمی که در خرید زئولیت مطرح می‌گردد، قیمت خرید آن است. قیمت خرید زئولیت مخصوص کشاورزی با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد، بسیار مناسب بوده و در نمونه‌های مختلفی یافت می‌شود. از این رو؛ قیمت خرید زئولیت، بسته به مصرف شما متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید زئولیت کشاورزی را در میان محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان جستجو کرده و نسبت به خرید آن با قیمتی مناسب اقدام نمایید.

قیمت خرید زئولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی را از کجا بخریم؟

امروزه با افزایش مصرف زئولیت توسط کشاورزان و همچنین با وجود کاربردهای این محصول، خرید و فروش عمده و جزئی زئولیت مخصوص کشاورزی به نسبت قابل توجهی افزایش یافته است. زئولیت کشاورزی در سایت‌های فروشگاهی مربوط به گل و گیاه و یا گلخانه‌های سراسر کشور موجود می‌باشد. سایت‌های مختلفی هستند که نسبت به خرید و فروش این ماده معدنی اقدام کرده‌اند. اگر قصد خرید اینترنتی زئولیت برای کشاورزی را دارید، باید فروشگاهی معتبر را برگزینید و از کیفیت این ماده معدنی اطمینان داشته باشید.

یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش زئولیت، گلباران سبز گیلان می‌باشد. این سایت فروشگاهی محصولات خود را با کیفیت بالا و بسته‌‌بندی‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در نتیجه؛ شما می‌توانید با جستجو کردن محصولات زئولیت گلباران سبز، مقدار مورد نیاز زئولیت کشاورزی را خریداری نمایید. قبل از خرید و ثبت سفارش، بهتر است با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کرده و از مقدار مصرف زئولیت در خاک کشاورزی خود اطمینان حاصل نمایید.

جهت تقویت خاک باغچه حیاط و ویلای خود و خرید انواع خاک و کود و کود حیوانی و نیز جهت چالکود در مزارع و باغهای خود و همچنین برای هرگونه پرسش در مورد گل مفید برای خانه و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.