مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

خرید زئولیت کشاورزی

Monday، ۲۶ Dey ۱۴۰۱

زئولیت و کاربرد آن در کشاورزی

اگر دوست دارید زمین کشاورزی شما دارای خاک غنی بوده و محصولات باکیفیت و مرغوبی به شما بدهد! باید کوددهی و تغذیه گیاه را به موقع انجام دهید. یکی از مواد معدنی که باعث غنی شدن خاک و همچنین تغذیه گیاه می‌شود، زئولیت می‌باشد. قیمت خرید زئولیت کشاورزی بسیار مناسب بوده و هزینه بالایی را برای کشاورزان دربر نخواهد داشت. از این رو؛ خرید این محصول به کشاورزان و باغداران پیشنهاد می‌شود. شما نیز می‌توانید مقدار مورد نیاز زئولیت را برای باغ و یا زمین کشاورزی خود خریداری کرده و از آن در جهت افزاش بازدهی و بهره وری گیاه و خاک استفاده نمایید. گلباران سبز گیلان، معتبرترین و بزرگ‌ترین سایت فروشگاهی برای خرید زئولیت کشاورزی به شمار می‌رود. برای اطلاع از مقدار مصرف این محصول و همچنین قیمت خرید آن می‌توانید در ادامه این مقاله از گلباران سبز گیلان همراه ما باشید. یادآورد می شوم زئولیت قادر است بخشی از عناصر تغذیه ای را جهت گیاهان تامین نماید که میبایست بهمراه کود ۲۰۲۰۲۰ استفاده شود.

زئولیت، نوعی کود هوشمند

زئولیت نوعی آلومینوسیلیکات است که برای بهبود کیفیت محصول بهتر است در ترکیب خاک کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. زئولیت کشاورزی خواص بسیار زیادی دارد. از این رو؛ استفاده از آن در سراسر جهان گسترش چشمگیری داشته است. اگر شما هم برای بهبود شرایط فیزیک، شیمیایی و میکروبی خاک و همچنین برای افزایش بازدهی گیاهان خود به دنبال خرید زئولیت کشاورزی می‌گردید، می‌توانید این محصول را در مقادیر مختلف از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید.

اما؛ چرا زئولیت را کود هوشمند می‌نامند؟ زئولیت به واسطه اختلاف فشار اسمزی و خاصیت تبادل یونی می‌تواند تشخیص دهد که گیاه در چه زمانی به مواد مغذی نیاز دارد. در این صورت؛ مواد مغذی را به آرامی آزاد کرده و در اختیار گیاه قرار می‌دهد. به همین دلیل است که به زئولیت، کود هوشمند نیز می‌گویند. اگر شما هم به دنبال خرید زئولیت کشاورزی هستید، می‌توانید مقادیر مختلفی از زئولیت را از فروشگاه گلباران سبز گیلان خریداری نمایید. زئولیت کشاورزی از کاربردهای مختلفی برخوردار بوده و در رشد رویشی، زایشی و حتی ویژگی‌های خاک تاثیر می‌گذارد.

مزایای استفاده از زئولیت کشاورزی

اگر سری به سایت گلباران سبز گیلان بزنید، با محصولات زئولیت این کمپانی آشنا خواهید شد. این ماده معدنی خواص بسیاری داشته و در مقادیر مختلف در اختیار خریداران و کشاورزان قرار می‌گیرد. قبل از خرید زئولیت کشاورزی، لازم است با مزایای این محصول آشنا باشید. در ادامه این قسمت از مقاله گلباران سبز گیلان قصد داریم تاثیر محصولات زئولیت گلباران سبز را روی خاک و گیاه بررسی نماییم.

  • کاهش شوری آب
  • اصلاح‌کننده خاک
  • افزایش حاصلخیزی خاک
  • از بین بردن سمیت خاک و آب
  • حفظ رطوبت خاک
  • تامین مواد مغذی برای گیاه
  • تنظیم PH خاک
  • صرفه‌جویی در مصرف آب و انواع کود
  • افزایش فعالیت‌های بیولوژیکی خاک
  • تقویت مطلوب خاک
  • افزایش رشد رویشی و زایشی گیاه

تمامی مواردی که در بالا ذکر شدند، تنها بخشی از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از محصولات زئولیت کشاورزی می‌‌باشند. زئولیت کشاورزی تاثیرات مثبت بسیار زیادی روی خاک و گیاه دارد. از این رو؛ خرید زئولیت کشاورزی و استفاده از آن به کشاورزان و باغدارانی که می‌خواهند محصول باکیفیت‌تری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

انواع دانه‌بندی زئولیت کشاورزی در سایت فروشگاهی گلباران سبز گیلان

در فروشگاه گلباران سبز، تمامی دانه‌بندی‌های زئولیت موجود می‌باشد. زئولیت معمولا به صورت پودری، مش و یا با سایزبندی میلی‌متری وجود دارد. شما می‌توانید این محصول را در دانه‌بندی مختلف از سایت گلباران سبز سفارش دهید. زئولیت پودری در مش‌های متنوع وجود داشته و بیشتر برای تولید کودهای کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال خرید زئولیت کشاورزی به صورت دانه‌بندی هستید، می‌توانید یکی از سایزهای این محصول را انتخاب نمایید. تمامی سایزبندی‌ها به میلی‌متر بوده و از کمتر از ۱ میلی‌متر تا ۱۰ میلی‌متر و گاها بیشتر در گلباران سبز گیلان موجود می‌باشد. شما می‌توانید محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان را در سایت این مجموعه مشاهده کرده و بعد از مقایسه قیمت‌ها، اقدام به خرید این محصول نمایید.

قیمت خرید زئولیت کشاورزی

زئولیت کشاورزی، در بازار قیمت بالایی ندارد. اما؛ با این حال؛ شرکت‌ها و یا سایت‌های فروش، این محصول را با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. قیمت خرید زئولیت کشاورزی پودری با نوع دانه‌بندی آن متفاوت است. هر چقدر دانه‌های زئولیت ریزتر باشند، قیمت خرید این محصول نیز بالاتر خواهد رفت. برای اینکه بتوانید زئولیت کشاورزی را با قیمتی مناسب خریداری نمایید، ما به شما خرید از سایت گلباران سبز را پیشنهاد می‌دهیم. چرا که این کمپانی، زئولیت‌های کشاورزی را به صورت کاملا مستقیم از کارخانه تولیدکننده زئولیت خریداری می‌نماید. تمامی محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان، دارای قیمت می‌باشند. در نتیجه؛ شما به راحتی می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه نموده و نسبت به خرید این ماده معدنی اقدام نمایید.

مقدار مصرف زئولیت کشاورزی

درحالت کلی؛ مقدار مصرف زئولیت کشاورزی به آنالیز خاک، نوع محصول و همچنین میزان فقر خاک بستگی دارد. برای اینکه بدانید چه مقدار زئولیت برای زمین کشاورزی شما مورد نیاز است، می‌توانید با کارشناسان ما مشورت کنید. کارشناسان مجموعه ما سوالاتی از قبیل متراژ زمین، نوع محصول، نوع محصول سال گذشته و... از شما می‌پرسند. شما نیز باید به این سوالات پاسخ دهید. در این صورت؛ کارشناسان گلباران سبز گیلان مقدار مصرف زئولیت کشاورزی را به شما اطلاع خواهند داد. شما با خرید زئولیت کشاورزی و استفاده از آن برای زمین کشاورزی، در سال بعد محصولی پربار و باکیفیت خواهید داشت. البته در صورتی که زئولیت خریداری شده شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد! برای خرید زئولیت کشاورزی با کیفیت بالا، محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان را مورد بررسی قرار داده و این محصول را به صورت عمده و یا جزئی خریداری نمایید. نقش زئولیت در پوساندن کود حیوانی را نباید فراموش نمود و در زمان کوتاهی میتواند ( حداکثر ۳ ماه ) نسبت به پوسیدن کود تازه حیوانی به شما کمک نماید.

زئولیت کشاورزی را از کجا بخریم؟

برای خرید هر محصولی، علاوه بر کیفیت و قیمت محصول باید خدمات فروشنده را نیز مد نظر قرار دهید. برای خرید زئولیت کشاورزی، بهتر است سایت‌های معتبر را برگزینید تا زئولیت را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این‌ها سعی کنید سایتی را انتخاب نمایید که به صورت مستقیم و بدون واسطه زئولیت را از کارخانه تولیدکننده خریداری می‌کند. در این صورت قیمت خرید زئولیت کشاورزی بسیار مناسب‌تر از برخی سایت‌های فروشگاهی آنلاین خواهد بود.

یکی از سایت‌های معتبر و بزرگ که انواع دانه‌بندی و یا پودری زئولیت را در مقادیر مختلف، کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند، سایت گلباران سبز می‌باشد. این کمپانی زئولیت مخصوص کشاورزی را بدون واسطه از کارخانه تولیدکننده خریداری کرده و در سایت آنلاین خود به فروش می‌گذارد. از این رو؛ قیمتی که باید برای خرید زئولیت کشاورزی به سایت گلباران سبز پرداخت کنید، بسیار مناسب‌تر از قیمت خرید زئولیت در سایت‌های دیگر می‌باشد. شما بعد از مشاهده محصولات زئولیت گلباران سبز گیلان می‌توانید به صورت کاملا رایگان از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید. مشاوران گلباران سبز گیلان در تمام مراحل خرید، همراه شما خواهند بود. از این رو؛ هر زمان سوالی برای شما مطرح شد، می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید! برای خرید زئولیت کشاورزی و یا آشنایی با انواع زئولیت پودری و دانه‌بندی شده با کارشناسان ما در مجموعه گلباران سبز گیلان تماس بگیرید.

جهت تقویت خاک باغچه حیاط و ویلای خود و خرید انواع خاک و کود و نیز جهت چالکود در مزارع و باغهای خود و همچنین برای هرگونه پرسش در مورد گل مفید برای خانه و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.