مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

خاک و کود گیاهان آپارتمانی

Thursday، ۱۴ Mehr ۱۴۰۱

خاک مناسب گیاهان آپارتمانی چه نوع خاکی است؟

ما در این مقاله قصد داریم نحوه خرید و تهیه خاک و کود گیاهان آپارتمانی را مورد بررسی قرار دهیم پس همراه ما باشید. همانطور که می دانید خاک یکی از عناصر مهم و اصلی در رشد و پرورش گیاهان آپارتمانی محسوب می شود. همچنین وجود ترکیب مواد مغذی در خاک جهت رشد گل ها و گیاهان از اهمیت زیادی برخوردار است. افرادی که گلخانه دارند و یا دوستدار گل های آپارتمانی هستند در این فکر هستند که چه نوع خاک و کودی مناسب گیاهان آپارتمانی است. این افراد اگر در انتخاب خاک مناسب گیاه خود توجه نکنند ممکن است شرایط رشد گیاه تامین نشود و درنتیجه گیاه از بین برود. اما شما دوستداران گیاهان آپارتمانی نگران این موضوع نباشید ما در این مقاله به شما کمک میکنیم که چه نوع خاکی برای گیاه خود تهیه کنید تا برای همیشه این مشکل را حل کنید.

خاک گیاهان آپارتمانی باید سبک و نفوذپذیر باشد تا ریشه به راحتی در آن رشد کند. چرا که خاک سنگین برای گیاهان باعث می شود گیاه دچار غرقابی شدن شود. در نتیجه موجب انهدام ریشه می گردد. همچنین خاکی تهیه کنید که زهکشی خوبی داشته باشد و آب به آسانی در آن عبور کند. خاک مناسب برای گیاهان آپارتمانی باید حاوی مواد مغذی باشد تا گیاه به خوبی تقویت شود. شما با خرید کود ورمی کمپوست یا پیت ماس از فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان می توانید گیاهان خود را تقویت کنید. با اضافه کردن ورمی کمپوست و پیت ماس به خاک گلدان دیگر شاهد ضعیف شدن و ریزش برگ های گیاهان نیستید. این ترکیبات برای گیاهان آپارتمانی بسیار ضروری و مهم است چرا که رشد گیاه را سریع و به پاجوش زدن کمک شایانی می کند.

معرفی ترکیبات خاک گیاهان آپارتمانی

مناسب ترین ترکیبات خاک گلدان گیاهان آپارتمانی برگ های پوسیده، ماسه، سبوس برنج، خاک باغچه و . . . است. پیت ماس از دیگر ترکیبات خاک مناسب برای گیاهان آپارتمانی است. پیت ماس مواد غذایی و رطوبت را در خود نگه می دارد. این نوع خاک با سرعت خیلی کمی از بین می رود. در واقع پیت ماس بقایای جلبک و خزه ها است که باعث رشد هرچه بهتر گیاهان و فتوسنتز بهتر در آنها می شود. ورمی کمپوست از دیگر ترکیبات خاک گیاهان آپارتمانی است که در مصرف آن نباید شک کنید. این نوع کود کاملا ارگانیک و تمام عیار است. بخصوص آنکه دارای PH اسیدی و دارای EC ( نمک محلول در خاک ) کمتر از دو میلی موس می باشد.

ورمی کمپوست از بهترین تقویت کننده های فضای بیرون و گیاهان آپارتمانی به حساب می آید. کوکوپیت نیز یکی دیگر از ترکیبات خاک و کود گیاهان آپارتمانی است که از الیاف پوست میوه نارگیل تشکیل شده است. کوکوپیت به صورت فشرده و قالبی در فروشگاه گلباران سبز گیلان موجود است. با اضافه کردن آب به کوکوپیت از حالت فشرده بیرون می آید. پرلیت از دیگر ترکیبات خاک مناسب برای گیاهان آپارتمانی است و از سنگ های آتشفشانی تشکیل شده است. از پرلیت برای ریشه زایی استفاده می کنند و رطوبت زیاد اطراف ریشه را گرفته و کمک به سلامت گیاه و انهدام ریشه میگردد.

سخن پایانی در رابطه با خرید خاک و کود گیاهان آپارتمانی از فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان

در این مقاله سعی کردیم همه آنچه را که درمورد خاک و کود گیاهان آپارتمانی نیاز است را بدانید مورد بررسی قرار میدهیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع کود و خاک گیاهان آپارتمانی با فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان ارتباط برقرار کنید. این فروشگاه با بیش از ده سال تجربه توزیع کننده وسایل مورد نیاز برای کشاورزی است. انواع خاک و کود، انواع سنگ رنگی، ابزار باغبانی و کشاورزی و بذز گیاهان دارویی و طبیعی از جمله نهاده های توزیع کننده این فروشگاه است. محصولات فروشگاه اینترنتی گلباران سبز به صورت فله، خرده و عمده است. همانطور که می دانید خرید نهاده های کشاورزی با قیمتی خوب و مناسب دغدغه هر کشاورزی است.

این فروشگاه قیمت مناسب و کیفیت خوب را برای کشاورزان و باغداران زحمتکش در نظر گرفته است. کودهای این فروشگاه طبیعی و کاملا ارگانیک است و کیفیت بسیار بالایی دارد. ممنون از شما دوستداران گل و گیاه که همراه ما بودید. امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد و به شما در انتخاب خاک و کود گیاهان آپارتمانی کمک کرده باشد. به محض ورود به وب سایت گلباران سبز با محصولات مختلفی مواجه میشوید و هرچه که برای گل های خود نیاز دارید پیدا خواهید کرد. شما می توانید فقط با کلیک روی این لینک نیازهای خود را سفارش بدهید و در کمترین زمان دریافت کنید.

جهت تقویت خاک باغچه حیاط و ویلای خود و برای هرگونه پرسش و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ و روبیکا پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.

لازم به ذکر است شرکت گلباران سبز مجری طرح فضای سبز و روف گاردن نیز می باشد شما می توانید جهت مشاوره و اجرا با شرکت گلباران سبز از راه کانالهای ارتباطی فوق در ارتباط باشید.