مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

خاک و کود سانسوریا

Monday، ۱۸ Mehr ۱۴۰۱

خاک مناسب سانسوریا

در این مقاله به بررسی ویژگی ها و کیفیت خاک و کود سانسوریا می پردازیم. بهتر است جهت آشنایی بیشتر با کود تقویتی گیاه سانسوریا همراه ما باشید. این مقاله برای افرادی است که قصد دارند در خانه و محل کار خود گل سانسوریا را پرورش بدهند. همچنین افرادی که می خواهند در خانه خاک سانسوریا را ترکیب کنند یا گلدانش را تعویض کنند بهتر است این مقاله را مطالعه کنند. پس اگر میخواهید شاهد رشد عالی، ظهور پاجوش های زیبا و کوچک، بهبود رنگ و کیفیت برگ سانسوریا باشید به فروشگاه گلباران سبز مراجعه کنید. این فروشگاه تولید کننده و توزیع کننده انواع خاک و کودهای کشاورزی است که سبب تقویت و رشد سریع گل ها و گیاهان می شود. خاکی که از گلباران سبز خریداری می کنید تشکیل شده از ورمی کمپوست، ماسه، پودر زغال، خاک برگ، خاک فسیل جنگلی، پرلیت و غیره است.

پس همانطور که می دانید سانسوریا از گیاهانی است که برای سرسبز بودن و داشتن طراوت و شادابی به خاک مناسب نیاز دارد. پس یکی از نیازهای اصلی سانسوریا توجه به نوع خاک آن است که از همه نظر نیازش را برطرف می کند. سرسبزی و زیبایی سانسوریا علاوه بر زینت بخشیدن به دکوراسیون منزل، سبب رساندن اکسیژن به هوای تنفسی ساکنین خانه می شود. سانسوریا با اینکه جزء گیاهان سخت جان و مقاوم به حساب می آید اما نباید در برآوردن نیازهای آن همچون کوددهی کوتاهی کرد. مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای سانسوریا باعث رشد سریع آن می شود. کودهای حاوی فسفر همچون ۱۰ ۵۲ ۱۰ و اسید هیومیک برای پاجوش دهی گل سانسوریا بهترین گزینه می باشند. کود کلات آهن نیز برای تامین آهن سانسوریا بهترین گزینه است. چرا که اگر گل کمبود آهن داشته باشد برگ ها زرد و بی رنگ می شوند.

مهمترین مزایای خاک و کود سانسوریا

در این مطلب می خواهیم مزایای خاک و کود سانسوریا و همچنین ویژگی های سانسوریا را مورد بررسی قرار دهیم همراه ما باشید. یکی از مزایای مهم خاک سانسوریا، تامین تمامی عناصر غذایی سانسوریا است. کود مناسب سانسوریا باعث می شود رشد گیاه تحریک شود و سبب تقویت آن شود. کود مایع برای سانسوریا مزایای خوبی دارد و قابلیت محلول پاشی و آبیاری را به همراه دارد. از دیگر مزایای خاک و کود سانسوریا کمک به پاجوش دهی و تقویت ریشه گل سانسوریا است.

با رسیدگی و تقویت گل سانسوریا کمک شایانی به ماندگاری و عمر طولانی آن می کنیم. از گیاه سانسوریا علاوه بر زیبایی خانه به عنوان تصفیه کننده طبیعی در منزل استفاده می شود. سانسوریا برای مراقبت از خود نیاز به چیز خاصی ندارد چرا که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. کافی است در انتخاب خاک آن دقت ویژه ای داشته باشیم. پس در این مقاله به این نکته پی برده ایم که گیاه سانسوریا نیاز به رسیدگی آنچنانی ندارد. کافی است که هر سال یک بار خاک آن را عوض کنیم و از کود مناسبی برای تقویت آن استفاده کنیم. اصولا کود دادن به آن در فواصل زمانی هر چند ماه یک بار انجام می شود.

نحوه تهیه خاک سانسوریا از فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان

به منظور تامین انواع خاک و کود سانسوریا پس از بررسی از طرف کارشناسان گلباران سبز میزان و نوع کود لازم مشخص می شود. این فروشگاه اینترنتی باکیفیت ترین و کامل ترین خاک ها و کودها را در اختیار شما علاقمندان گل و گیاه قرار می دهد. جهت خرید و تهیه خاک و کود سانسوریا، کود۲۰ ۲۰ ۲۰ و کود آهن میتوانید به صورت آنلاین با این فروشگاه در ارتباط باشید. با خرید اینترنتی از فروشگاه گلباران سبز گیلان در کمترین زمان به صورت تضمینی محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

این فروشگاه تولید کننده انواع خاک و کود سانسوریا، لیکا، سموم دفع آفات گیاهی، محصولات تقویتی پودری و مایع، کود ورمی کمپوست و . . . است. محصولات و کالاهای فروشگاه گلباران سبز به صورت فله، عمده، خرده، تناژی و قالبی است. از همراهی شما دوستداران گل و گیاه بسیار ممنون و متشکریم. به شما دوستداران گل و گیاه پیشنهاد میشود جهت آشنایی با خاک و کود سانسوریا و تقویت خاک سانسوریا به وب سایت گلباران سبز مراجعه کنید. در این سایت با محصولات متنوعی روبرو می شوید و هرچه که برای گیاهان خود لازم دارید را پیدا خواهید کرد.

جهت تقویت خاک باغچه حیاط و ویلای خود و برای هرگونه پرسش و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ و روبیکا پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.

لازم به ذکر است شرکت گلباران سبز مجری طرح فضای سبز و روف گاردن نیز می باشد شما می توانید جهت مشاوره و اجرا با شرکت گلباران سبز از راه کانالهای ارتباطی فوق در ارتباط باشید.