مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

پرورش گل رز در خانه

Saturday، ۲۶ Aazar ۱۴۰۱

نگهداری و پرورش گل رز:

امروزه فرهنگ استفاده از گل و گیاه در خانه، شرکت ها، رستوران ها و همچنین مکان های عمومی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از گل و گیاه در این محیط ها علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد، انرژی مثبت زیادی را به افراد انتقال می دهند. گاهی بعضی از گیاهان و گلها نماد یک سمبل می باشند.

گل رز از سال های دور دست و در زمان قدیم حدود سی و پنج میلیون سال پیش در جهان وجود داشته و مردم از آن استفاده می‌کردند. البته این گل فقط جنبه زیبایی ندارد، جالب است بدانید که از آن برای درمان بعضی از بیماری‌ها و به دست آوردن آرامش نیز استفاده می شده است. به طور مثال بعضی از این گیاهان نماد ثروت، آرامش و جذب و دفع انرژی خوب و بد را به همراه دارند. بعضی دیگر در برابر اشعه و امواج که برای انسان و محیط مضر می باشند مقاوم بوده و از آنها جلوگیری می کنند. از این‌ رو افراد پس از تهیه این گل‌ و گیاهان سعی در نگهداری و رسیدگی به آنها را دارند. همچنین بعضی ارقام رز بدلیل بالا بودن اسانس معطری که دارند در تهیه عطر از آنها استفاده میگردد.

استفاده از محصولات شرکت گلباران سبز گیلان

برای نگهداری و پرورش گل رز در خانه از محصولات متفاوتی مانند خاک و کود مناسب، پرلیت، لیکا، انواع سنگ های تزیینی رنگی و مواد های تقویتی گیاهان، ابزارهای باغبانی و کتاب های مخصوص روش های نگهداری، همچنین بذر ها و گلدان ها و زیر گلدانی ها و بذر گلهای زینتی و‌ بسیاری از محصولات دیگر که به صورت ارگانیک می باشند استفاده میکنند.

ما باید بدانیم برای پرورش گل رز در خانه به چه میزان نور و چه دمایی و همچنین چه مقدار آب برای آن گل یا گیاه نیاز است که این موارد بستگی به نوع گل و گیاهی دارد که می‌خواهیم پرورش دهیم. این مواد معمولاً از شرکت و کارخانه های تولید و توزیع کننده نهاده های کشاورزی تهیه می شوند. یکی از این شرکت های توزیع کننده شرکت گلباران سبز گیلان می باشد. این شرکت تولید کننده بسیاری از محصولات گیاهی و کشاورزی برای نگهداری و پرورش گل رز در خانه می باشد.

برخی محصولات شرکت گلباران سبز گیلان

  • انواع خاک و کود.
  • پرلیت و لیکا.
  • بذر و انواع تخم گیاه.
  • بستر آماده کشت.
  • خاک برگ غنی شده.

شرکت گلباران سبز گیلان در کار و حرفه خود بسیار با تجربه بوده و محصولات خود را با کیفیت بالا در اختیار افراد، کشاورزان، باغداران و گلخانه داران می گذارد و خدمات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در جهت پرورش گل رز در خانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شرکت گلباران سبز گیلان محصولات خود را به صورت عمده و خرده فروشی، همچنین تناژی و قالبی به فروش می رساند. این شرکت دارای محصولات ارگانیک و با کیفیت بسیار بالایی است.

پرورش گل رز در خانه در صورتی که بطور صحیح و مطلوب باشد از گیاهان ماندگار بوده و دارای عمر طولانی می باشد. گل رز دارای یک ریشه عمود ضخیم و بلند می‌باشد و چنانچه در محیط باز کاشته شود مقاومت بالایی در مقابل ریز گرد ها دارد.

شرایط نگهداری و پرورش گل رز و مزایای استفاده از محصولات گیلان سبز

در ابتدای کاشت و برای پرورش گل رز در خانه بدانید که این گل نیاز به آب فراوانی دارد. خاک این گیاه همیشه باید مرطوب باشد. گل رز باید حتما در دمای مناسب قرار گیرد. در صورت نگهداری گل رز در گلدان می‌توانید در فصل سرما این گل را به محیط گرمتر انتقال دهید. از نگهداری این گیاه در مکان های بیرون از منزل و محیط باز خودداری فرمایید. خاک مناسب نگهداری گل رز خاک زهکشی شده می باشد که می توانید این خاک و بستر آماده را از سایت شرکت گلباران سبز گیلان تهیه کنید. بستر آماده کشت این شرکت خاک زهکشی شده مناسبی در خصوص این گیاه می باشد.

  • پرورش گل رز به روش هیدروپونیک نیازی به شخم زدن و خاک غنی شده ندارد و بستر آن خنثی می باشد ، محلول تغذیه ای از طریق سیستم داده می شود، از بین بردن علف های هرز و مبارزه با آفت‌های سخت و… را ندارد. لازم بذکر است گل رز را میتوانیم از اول در فضای باز نگهداری نمائیم.
  • هزینه ضدعفونی و پاکیزه نگه داشتن محیط پرورش گل رز در روش هیدروپونیک بسیار کم می‌باشد.
  • روش هیدروپونیک در هر شرایط آب و هوایی در کشور ما قابل اجرا است و از این نظر محدودیتی ندارید.

چنانچه گل رز به مرحله رشد کافی رسید و فضای گلدان برای رشد آن مناسب نبود، می توانید گلدان بزرگتر با فضای بیشتری را برای آن در نظر بگیرید که بتواند رشد بهتری داشته باشد. در این خصوص شرکت گلباران سبز گیلان، دارای گلدان های متفاوت و متنوع با رنگبندی و جنس های مختلف برای نگهداری و پرورش گل رز در خانه است.

جهت تقویت خاک باغچه حیاط و ویلای خود، خرید انواع کود حیوانی و نیز برای هرگونه پرسش در مورد گل مفید برای خانه و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.