مشتری گرامی هزینه ارسال بار در کل به عهده مشتری می باشد. لطفا قبل از تایید سفارش هزینه ها را کامل ملاحظه نمایید.
گلباران سبز گیلان

خاک و کود بونسای

Saturday، ۱۶ Mehr ۱۴۰۱

شناخت بونسای و انتخاب خاک مناسب آن

در این مقاله می خواهیم ویژگی و کیفیت خاک و کود بونسای را مورد بررسی قرار دهیم پس تا آخر مقاله همراه ما باشید. یکی از محبوب ترین و خاص ترین گیاهان در میان دوستداران گیاهان بونسای است چون حاصل و نتیجه تلفیق علم و هنر است. ترکیب خاک بونسای از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است که معمولا آن را از انواع عناصر غنی شده و دارای بافت سبک انتخاب می کنند. اجزای تشکیل دهنده خاک و کود بونسای عبارتند از: کوکوپیت، پیت ماس ، پوکه معدنی، کمپوست، ماسه شسته شده ، زغال می باشد. پیت ماس و کوکوپیت وظیفه ذخیره و نگهداری آب را دارند تا رطوبت مورد نیاز برای ریشه بونسای فراهم شود. کمپوست نیز برای تغذیه گیاه استفاده میشود و خاک گیاه بونسای به دلیل رشد خوب باید غنی از کمپوست باشد. وجود ماسه و و پوکه معدنی در تشکیل خاک بونسای به این علت است که آب به راحتی از خاک عبور کند و دارای زهکش مناسب می باشد.

یکی از مهمترین فاکتورها در به وجود آمدن بونسای تهیه خاک مناسب و باکیفیت است. چرا که خاک مناسب و خوب به جذب بهتر مواد غذایی کمک می کند. وقتی مواد غذایی به خوبی جذب شود گیاه سالم تر، پرریشه تر و سبزتر خواهد بود. بنابراین برای داشتن گل و گیاه سالم علاوه بر نور مناسب و آب کافی به خاک مناسب و خوب نیاز است. بونسای زیبا هم برای زندگی بهتر به خاک مناسب و باکیفیت نیاز دارد. فروشگاه اینترنتی گلباران سبز تولید کننده انواع خاک بونسای است. خاک و کود فروشگاه گلباران سبز کاملا ارگانیک است و از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است. همچنین خاک مخصوص بونسای توسط تیم مجرب و متخصص گلباران سبز گیلان از مواد کاملا ارگانیک در بسته های مختلف تهیه گردیده است. در ادامه با ویژگی های خاک و کود این فروشگاه همراه ما باشید.

مهمترین ویژگی های خاک و کود بونسای

خاک بونسای داری ویژگی های خاصی است که در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از ویژگی های مهم کود بونسای این است که اصلا بو ندارد و کاملا بهداشتی است. خاک بونسای متناسب با محیط زیست است و کاملا طبیعی و ارگانیک است. خاک بونسای حاوی ماسه است که آب به راحتی از آن عبور می کند و باعث می شود از پوسیدگی ریشه جلوگیری شود. خاک مخصوص بونسای عاری از تخم علف های هرز است که این یک ویژگی خیلی خوب برای این نوع کود به حساب می آید. بهترین ترکیب این نوع کود خاکی است که موقع زهکشی و خروج آب رطوبت را در خود به خوبی حفظ کند.

خاک بونسای فروشگاه گلباران سبز گیلان دارای کمپوست گیاهی است که برای تامین مواد غذایی گیاهان بسیار مهم است. همچنین خاک بونسای این فروشگاه حاوی پیت ماس برای تقویت گل ها و گیاهان است و فاقد کودهای شیمیایی است. از دیگر ویژگی مهم خاک بونسای این است که دارای پوکه معدنی است، پوکه معدنی برای رسیدن اکسیژن به ریشه گیاهان مناسب است. خاک مناسب بونسای باعث می شود برگ گیاه زرد نشود و جوانه زنی بهبود یابد. ارگانیک بودن خاک بونسای باعث می شود گیاه در برابر قارچ ها محافظت شود. همچنین این نوع خاک مقاومت گیاه را نسبت به تنش های محیطی و بیماری ها بالا می برد. پس شما می توانید با این همه ویژگی خوب گلدان های خود را تنها با خاک بونسای و بدون افزودن مواد مکمل پر کنید. با مصرف خاک بونسای از طراوت و زیبایی گل های خود لذت کافی را ببرید.

کیفیت و قیمت خاک بونسای فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان

یکی از مهمترین دغدغه هر کشاورزی تهیه نهاده های کشاورزی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت است. کارشناسان فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان این موارد را یک جا جمع کرده اند. خاک بونسای فروشگاه اینترنتی گلباران سبز گیلان دارای کیفیت برتر و قیمتی مناسب است. این فروشگاه اینترنتی با چندین سال تجربه توزیع کننده انواع نهاده های کشاورزی است. همچنین این فروشگاه تولید کننده انواع خاک بونسای، پرلیت، سموم دفع آفات گیاهی، محصولات تقویتی مایع، کمپوست و . . . می باشد. محصولات و کالاهای فروشگاه گلباران سبز به صورت فله، عمده، خرده، تناژی و قالبی است. به محض ورود به وب سایت گلباران سبز با محصولات مختلفی روبرو میشوید و هرچه که برای گیاهان خود لازم دارید در اینجا پیدا خواهید کرد. پس جهت اطلاع بیشتر درمورد خاک و کود بونسای به این وب سایت مراجعه کنید.

جهت تقویت خاک باغچه حیاط و ویلای خود و برای هرگونه پرسش و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۷۱۰۰۰۵ - ۰۲۱۸۸۷۱۴۴۴۷ در ارتباط باشید و یا به شماره ۰۹۱۹۶۸۸۴۰۹۸ در واتساپ و روبیکا پیام دهید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی مطلوبی به دست آورید.

لازم به ذکر است شرکت گلباران سبز مجری طرح فضای سبز و روف گاردن نیز می باشد شما می توانید جهت مشاوره و اجرا با شرکت گلباران سبز از راه کانالهای ارتباطی فوق در ارتباط باشید.